Publicat

Instrumentul de comunicare a fost voucherul cu o reducere de – 20% la întregul sortiment de produse.

Campanie de promovare prin vouchere pentru distribuitorul online de mobilier – Möbelix

Conceptul campaniei concentrate asupra grupei vizate de casă și locuință, a fost realizat prin vouchere inserate în colete și prin reclamă online prin intermediul portalului vasekupony.sk și vasekupony.cz. Valabilitatea voucherului din segmentul – mobiier, a fost stabilită pentru 3 luni.

Rezultatul campaniei pentru client a fost unul pozitiv și acest canal a adus clientului 10% de clienți noi, care nu au făcut încă niciodata cumpărături online la Mobelix. Un element important al campaniei a fost valoarea totală a cumpărăturilor încheiate, care a fost mai mare decăt valoarea medie a coșului de cumpărături, care a fost atinsă de către client folosind instrumente standard de distribuție neadresată. Deasemenea, voucherul de reducere a fost folosit mai ales pentru achiziția produselor care nu erau aflate la reducere, chiar dacă aceast fapt nu a fost condiționat. Prin voucherul de reducere – 20% pentru întregul sortiment de produse am reușit să  creștem cererea la client, dar deasemenea l-am condiționat pentru efectuarea cumpărăturilor cu o valoare mai mare în comparație cu cumpărături mărunte, care sunt efectuate în mod obișnuit fără vouchere. Rata de conversie a cumpărăturilor efectuate a fost de 0,42% în Slovacia și 0,34% în Republica Cehă. Având în vedere segmentul specific din care fac parte produsele, 60% din cumpărători au folosit voucherul în ultima lună de valabilitate. Acest fapt indică că, campania a fost setată corect, deoarece pentru achiziția unor astfel de produse procesul de decizie al cumpărătorului este mai lung decăt la achiziția produselor de consum uzual.

Doriți să faceți parte și voi din rândul clienților noștri mulțumiți?

Contactați-ne la numărul de telefon 0730  553 544 sau la info@pachetplus.ro