Posibilitatea selectării grupei de țintă

1.Inserând materialele de publicitate în pachetele rețelei PACHET PLUS, Vă oferim o comunicare exactă către grupul țintă stabilit având mai multe criterii. Selecția se poate face după tipul clienților potenționali (ex. femei cu vârsta de peste 45 de an), după categoria de produse (ex. domeniul de lifestyle sau înfrumusețare), sau după magazinul online, în care doriți să fie inserate materialele de publicitate (ex. notino.ro).

Segmentarea după caracteristicile cumpărătorilor

1. VÂRSTA

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Mai puțin de 30 de ani
  • 30 – 45 de ani
  • Peste 45 de ani

2. SEX

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Masculin
  • Feminin

Specificațiile
produsului

3.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Produse de marcă
  • Produse de lux

Locația
clienților

4.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Din Bucureşti

 

Segmentarea prin afinitate la produs

1. STIL DE VIAȚĂ

  • 1. Moda
  • Haine de damă
  • Haine de bărbați
  • Încăltăminte
  • Ceasuri și bijuterii
  • Accesorii de modă
  • 1. Îngrijire și stil de viață
  • Îngrijire și cosmetică
  • Sănătate și wellness
  • Sport și timp liber
  • Alimente și băuturi
  • Călătorie și bilete
  • 1. Casă și grădină
  • Aparate electrocasnice
  • Mobilă și locuință
  • Farmacie
  • Grădină
  • Maeștri de casă
  • 1. Familie
  • Bebeluși
  • Jucării
  • Haine pentru copii
  • Produse pentru copii

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Cărți
  • Filme și muzică
  • Jocuri video și PC
  • 1. Hobby
  • Lumea animalelor
  • Cadouri
  • Alte hobby-uri
  • 1. Colecționari
  • Monede și timbre
  • Construirea de modele
  • Antichități și artă

3. TEHNOLOGIE

  • 1. Tehnologie
  • TV, audio și electornică
  • Calculatoare și programe
  • Telefoane mobile și GPS
  • Aparate foto și camere
  • 1. Auto-moto
  • Anvelope
  • Accesorii auto-moto

4. MAGAZIN

  • 1. Magazin
  • Produse de reclamă
  • Produse de birou
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentarea în funcție de partenerii de distribuție

În cadrul produsului PACHET PLUS extra oferim posibilitatea de a insera materialele de publicitate doar în pachetele unor parteneri concreți.

Recent Posts

Cum să facem o campanie de succes destinată pentru bărbați

Catalogul de cupoane LADIES este destinat femeilor, care reprezintă aproximativ 75% din utilizatorii finali pentru mai multe magazine online prezente în catalogul nostru. De aceea de inzerția în catalog au interes în special magazine online cu produse destinate în special pentru femei.

În ediția de primăvară însă am poziționat în catalog campania magazinului online OMBRE ce a conținut ofertă de îmbrăcăminte pentru bărbați. Strategia comunicării a fost aleasă în sloganul: Femei, nu uitați de bărbații voștri.

Campania a avut rezultate foarte bune și s-a dovedit, că femeile nu cumpără doar pentru satisfacția proprie dar achiziționează și pentru jumătatea lor.

Campania a fost efectuată în Polonia într-o cantitate de 120 000 buc. Rata conversiei a ajuns la valoarea de 0,75%.

ombre medium

  1. Cataloage de vouchere de Crăciun cu o reducere de 10% Comments Off on Cataloage de vouchere de Crăciun cu o reducere de 10%
  2. Cum obține clienți noi brandul de fashion Orsay Comments Off on Cum obține clienți noi brandul de fashion Orsay
  3. Obțineți clienți noi cu o reducere de -15% la catalogul de vouchere din 5 țări deja Comments Off on Obțineți clienți noi cu o reducere de -15% la catalogul de vouchere din 5 țări deja
  4. SAMPLING-ul ca și formă diferită de promovarea vânzărilor Comments Off on SAMPLING-ul ca și formă diferită de promovarea vânzărilor
  5. PACHET PLUS a participat la cel mai mare eveniment de e-commerce din România – GPeC 2017 Comments Off on PACHET PLUS a participat la cel mai mare eveniment de e-commerce din România – GPeC 2017
  6. Marketing de vouchere destinat achiziției de clienți pentru societate de asigurare Comments Off on Marketing de vouchere destinat achiziției de clienți pentru societate de asigurare
  7. Campanie de promovare efectivă pentru clienții sălilor de fitness Comments Off on Campanie de promovare efectivă pentru clienții sălilor de fitness
  8. Obțineți clienți noi cu o reducere de -10%, catalogul de cupoane deja în 5 țări într-o cantitate de aproape 400 000 de bucăți Comments Off on Obțineți clienți noi cu o reducere de -10%, catalogul de cupoane deja în 5 țări într-o cantitate de aproape 400 000 de bucăți
  9. Marketing de vouchee efectiv și pentru magazine online specializate în produse de mobilier Comments Off on Marketing de vouchee efectiv și pentru magazine online specializate în produse de mobilier