Posibilitatea selectării grupei de țintă

1.Inserând materialele de publicitate în pachetele rețelei PACHET PLUS, Vă oferim o comunicare exactă către grupul țintă stabilit având mai multe criterii. Selecția se poate face după tipul clienților potenționali (ex. femei cu vârsta de peste 45 de an), după categoria de produse (ex. domeniul de lifestyle sau înfrumusețare), sau după magazinul online, în care doriți să fie inserate materialele de publicitate (ex. notino.ro).

Segmentarea după caracteristicile cumpărătorilor

1. VÂRSTA

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Mai puțin de 30 de ani
  • 30 – 45 de ani
  • Peste 45 de ani

2. SEX

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Masculin
  • Feminin

Specificațiile
produsului

3.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Produse de marcă
  • Produse de lux

Locația
clienților

4.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Din Bucureşti

 

Segmentarea prin afinitate la produs

1. STIL DE VIAȚĂ

  • 1. Moda
  • Haine de damă
  • Haine de bărbați
  • Încăltăminte
  • Ceasuri și bijuterii
  • Accesorii de modă
  • 1. Îngrijire și stil de viață
  • Îngrijire și cosmetică
  • Sănătate și wellness
  • Sport și timp liber
  • Alimente și băuturi
  • Călătorie și bilete
  • 1. Casă și grădină
  • Aparate electrocasnice
  • Mobilă și locuință
  • Farmacie
  • Grădină
  • Maeștri de casă
  • 1. Familie
  • Bebeluși
  • Jucării
  • Haine pentru copii
  • Produse pentru copii

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Cărți
  • Filme și muzică
  • Jocuri video și PC
  • 1. Hobby
  • Lumea animalelor
  • Cadouri
  • Alte hobby-uri
  • 1. Colecționari
  • Monede și timbre
  • Construirea de modele
  • Antichități și artă

3. TEHNOLOGIE

  • 1. Tehnologie
  • TV, audio și electornică
  • Calculatoare și programe
  • Telefoane mobile și GPS
  • Aparate foto și camere
  • 1. Auto-moto
  • Anvelope
  • Accesorii auto-moto

4. MAGAZIN

  • 1. Magazin
  • Produse de reclamă
  • Produse de birou
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentarea în funcție de partenerii de distribuție

În cadrul produsului PACHET PLUS extra oferim posibilitatea de a insera materialele de publicitate doar în pachetele unor parteneri concreți.

Recent Posts

Obțineți clienți noi cu o reducere de -15% la catalogul de vouchere din 5 țări deja

Chiar dacă Crăciunul este încă departe, oamenii deja încep cu primele cumpărături de dinaintea Crăciunului. Sfârșitul lunii septembrie și începutul lui octombrie este perioada, când oamenii fac multe achiziții de cadouri și caută modalități de a economisi la cumpărături. Popularitatea cumpărăturilor online este în continuă creștere, fapt dovedit și prin distribuirea catalogului de vouchere deja în 5 țări într-o cantitate totală de 380 000 buc. Depășiți-vă concurența și adresați-vă clienților noi printr-o campanie eficientă sub forma marketingului de vouchere. O reducere atractivă reprezintă o tentație garantată pentru majoritatea clienților. Adresați-vă prin intermediul catalogului de vouchere cu o distribuție de 60 000 bucăți, care va fi livrat clienților noi on-line prin coletele partenerilor noștri.

 Pentru comenzile primite până la data de 15. octombrie Vă oferim o reducere de – 15% 

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS cu această activitate de marketing aveți posibilitatea sa vă adresați către un număr mare de clienți noi. Rețeaua PACHET PLUS este formată de peste 700 de magazine online din Slovacia, Republica Cehă, Ungaria, Polonia și România, fapt care vă oferă siguranța, că oferta voastră va ajunge la clientul final în momentul când acesta se decide asupra cumpărăturilor.

Pentru orice întrebări sau nelămuriri, nu ezitați să ne contactați la nr. tel: +40 730 553 544 sau prin mail: info@pachetplus.ro, cu mare plăcere Vă ajutăm la elaborarea unui concept de campanie. Mai mult informații puteți găsi pe www.pachetplus.ro

nwl-balik-ro-0217-katalog

  1. SAMPLING-ul ca și formă diferită de promovarea vânzărilor Comments Off on SAMPLING-ul ca și formă diferită de promovarea vânzărilor
  2. PACHET PLUS a participat la cel mai mare eveniment de e-commerce din România – GPeC 2017 Comments Off on PACHET PLUS a participat la cel mai mare eveniment de e-commerce din România – GPeC 2017
  3. Marketing de vouchere destinat achiziției de clienți pentru societate de asigurare Comments Off on Marketing de vouchere destinat achiziției de clienți pentru societate de asigurare
  4. Campanie de promovare efectivă pentru clienții sălilor de fitness Comments Off on Campanie de promovare efectivă pentru clienții sălilor de fitness
  5. Obțineți clienți noi cu o reducere de -10%, catalogul de cupoane deja în 5 țări într-o cantitate de aproape 400 000 de bucăți Comments Off on Obțineți clienți noi cu o reducere de -10%, catalogul de cupoane deja în 5 țări într-o cantitate de aproape 400 000 de bucăți
  6. Marketing de vouchee efectiv și pentru magazine online specializate în produse de mobilier Comments Off on Marketing de vouchee efectiv și pentru magazine online specializate în produse de mobilier
  7. Campania de promovare pentru aoro.ro Comments Off on Campania de promovare pentru aoro.ro
  8. Ediția de Crăciun a catalogului bonus Comments Off on Ediția de Crăciun a catalogului bonus
  9. Abordați și obțineți clienți noi pentru cumpărăturile de Crăciun Comments Off on Abordați și obțineți clienți noi pentru cumpărăturile de Crăciun