Clienții noștri și studii de caz

Referințe

Peste 2.500 de clienți și parteneri ai rețelei PACHET PLUS cu peste 50 mil. de pachete pe an.

Peste 2.500 de clienți și parteneri ai rețelei PACHET PLUS cu peste 50 mil. de pachete pe an.

Cu PACHET PLUS, am realizat o activitate prin introducerea voucherelor noastre de reducere în pachete. Rezultatul campaniei a fost foarte pozitiv pentru noi, deoarece am realizat o conversie a cumpărăturilor de peste 1,7%. În același timp, prețul comenzilor noastre a fost cu 30% peste medie și în primul rând au fost clienți complet noi. Considerăm că această formă de colaborare este foarte reușită și cu siguranță intenționăm să o continuăm în viitor.

Ing.Ján Skalický

Online marketing manager

În anul 2015, am implementat prima campanie de cupoane prin rețeaua PACHET PLUS, menită să sprijine vânzarea produselor prin intermediul brandului nostru privat. Am implementat comunicarea sub formă de ofertă 3 la preț de 2. Campania a obținut un răspuns foarte bun de peste 1,6%, în acest timp s-a dovedit că din punct de vedere al duratei campaniei, 3 luni este perioada ideală pentru segmentul nostru de produse.

Ing. Tomáš Schuchmann, PhD.

Marketing Manager

O perioadă destul de lungă am căutat o modalitate de a reactivare a clienților. Chiar acest concept ne-a oferit soluție, în cadrul căreia am reușit să motivăm clienții spre noi cumpărături. Colaborarea cu PACHET PLUS este foarte bună, pentru că prin inserarea materialelor de publicitate în pachete ne aduce noi resurse de marketing, și în același timp oferim clienților noștri o valoare adăugată.

Radek Ondrášik

Marketing director

S cieľom upevniť líderskú pozíciu na Českom trhu a posilniť povedomie značky STOKLASA na Slovenskom, Maďarskom a Poľskom trhu spoločnosť vstupuje do jarnej kampane zľavovým kupónom -20 % na celý sortiment v eshope.

Clienții noștri și studii de caz

Referințe

Peste 2.500 de clienți și parteneri ai rețelei PACHET PLUS cu peste 50 mil. de pachete pe an.

Cu PACHET PLUS, am realizat o activitate prin introducerea voucherelor noastre de reducere în pachete. Rezultatul campaniei a fost foarte pozitiv pentru noi, deoarece am realizat o conversie a cumpărăturilor de peste 1,7%. În același timp, prețul comenzilor noastre a fost cu 30% peste medie și în primul rând au fost clienți complet noi. Considerăm că această formă de colaborare este foarte reușită și cu siguranță intenționăm să o continuăm în viitor.
Ing.Ján Skalický
Online marketing manager
În anul 2015, am implementat prima campanie de cupoane prin rețeaua PACHET PLUS, menită să sprijine vânzarea produselor prin intermediul brandului nostru privat. Am implementat comunicarea sub formă de ofertă 3 la preț de 2. Campania a obținut un răspuns foarte bun de peste 1,6%, în acest timp s-a dovedit că din punct de vedere al duratei campaniei, 3 luni este perioada ideală pentru segmentul nostru de produse.
Ing. Tomáš Schuchmann, PhD.
Marketing Manager
O perioadă destul de lungă am căutat o modalitate de a reactivare a clienților. Chiar acest concept ne-a oferit soluție, în cadrul căreia am reușit să motivăm clienții spre noi cumpărături. Colaborarea cu PACHET PLUS este foarte bună, pentru că prin inserarea materialelor de publicitate în pachete ne aduce noi resurse de marketing, și în același timp oferim clienților noștri o valoare adăugată.
Radek Ondrášik
Marketing director