SAMPLING-ul ca și formă diferită de promovarea vânzărilor

Atrageți atenția clientului nu doar prin grafica materialului de publicitate, dar oferiți-i și posibilitatea de a testa produsul vostru.

Predați o mostră concretă clientului prin inserarea în coletele altor magazine online, eliminând astfel orice îndoială acestuia și îl recompensați cu o valoare adăugată în comparație cu materialele de publicitate standard care ajung la el în mod regulat.

Spre sfârșitul verii în rețeaua PACHET PLUS a fost efectuată o campanie pentru client care vinde detergent lichid de rufe marca Surf.

Scopul campaniei a fost introducere unui produs nou pe piață, conștientizarea mărcii, promovarea vânzărilor prin inserarea unei mostre de detergent lichid in coletele magazinelor online partenere din segmentul de fashion, care astfel au avut posibilitatea să testeze la o spălare produsul respectiv. Idea comunicării a fost prezentarea și predarea utilizatorului  a unui produs de calitate, sentimentul de prospețime și vraja unor combinații de mirosuri florale.

La citirea unei cărți vă place să savurați o cafea bună? În acest sens în luna august am realizat pentru cientul nostru Nestle o campanie de sampling, distribuția unei mostre de 2g de cafea Nescafe Gold Barista. Partenerii care au inserat în coletele lor aceste mostre au fost in principal librării, astfel încăt clientul la citirea unei cărți noi a avut posibilitatea să savureze o cafea de calitate de parcă ar fi fost preparată de către un barista profesional. Campania a fost realizată pe piața din Slovacia și Cehia într-o cantitate totală de 20.000 bucăți.

Prin această formă de comunicare de marketing, aveți posibilitatea să influențați clientul prin stimulente suplimentare, trezind interesul pentru achiziția produselor sau serviciilor voastre. Astfel clientul participă activ la comunicarea voastră și generează în el reacție pozitivă

balikplus_blog_obr