Studiu internațional GfK: Pliantele și materialele de publicitate din colete au potențial mare

Agenția de cercetări și studii GfK a efectuat studiul „European kuponing“, orientat către folosirea reclamelor și materialelor de publicitate din pachete.

În cadrul acestui studiu, au fost chestionați 2 400 de respondenți cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 de ani din opt țări europene (Germania, Italia, Spania, Franța, Polonia, Suedia, Marea Britanie și Olanda). Studiul a arătat un potențial mare pentru materialele de publicitate din pachete. 87% din respondenți acceptă produsele de publicitate din pachete. În medie, se găsesc 3 cititori pentru o reclamă sau material de publicitate.

Aproximativ 80% din respondenți au primit deja o reclamă, din care o treime au catalogat reclamele drept foarte interesante. În afară de asta, 42% din respondenți citesc reclama și eventual vizitează pagina de internet a inzerentului. Până la 67% din respondenți au răspuns, că în viitor mare respectiv foarte mare probabilitate vor folosi reclamele sau materialele de publicitate din pachete, dacă se vor potrivi cerințelor lor.

Respondenții sunt interesați în principal de mostre de produse și broșuri cu cupoane de reduceri, precum și pliante cu cupoane promoționale. De asemenea, sondajul a arătat că respondenții din Italia, Polonia și Spania, sunt deschiși într-o măsură mai mare față pliantele și materialele de publicitate din pachete.

Sursă: http://www.presseanzeiger.de