Portofoliu de produse

1.PACHET PLUS este un instrument de marketing destinat ditribuției de materiale de publicitate și mostre cumpărătorilor online din Slovacia, Republica Cehă, Ungaria, Polonia și România. Prin intermediul acestei forme de marketing, aveți posibilitatea de a obține clienți noi, dar și de a dezvolta loialitatea clienților deja existenți.

Pe baza mai multor criterii de selectare, Vă adresați la grupuri țintă exact stabilite, indiferent dacă este vorba de categorii de vârstă, sex, produsul dorit sau obiceiuri de cumpărături ale clienților finali.

În cadrul portofoliului nostru de produse, Vă oferim mai multe concepte.

 

PACHET PLUS 1
  • Atașament în format DL (210 x 100 mm) pentru un singur client
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse sau parteneri de expediere, precum și în funcție de caracteristici demografice ale cumpărătorilor (vârstă, sex, tendințe la cumpărături)
  • Produsul include tipărirea și inserarea materialelor de publicitate
PACHET PLUS 2
  • Doi clienți împart un singur atașament în format DL (210 x 100 mm)
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse (lifestyle, hobby, tehnologie)
  • Produsul include tipărirea și inserarea materialelor de publicitate
PACHET PLUS EXTRA
  • Atașamentul unui singur client cu posibilitatea de a insera orice material – pliant, broșuri, cataloage
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse sau parteneri de expediere, precum și în funcție de caracteristici demografice ale cumpărătorilor (vârstă, sex, tendințe la cumpărături)
PACHET PLUS SAMPLING
  • Inserarea de mostre de publicitate, testere, sau de produse întregi în pachetele clienților magazinelor on-line.
  • Promovarea comunicației sub forma unor campanii active on-line prin bannere, newsletter, articole, concursuri și pe rețelelele de socializare cu posibilitatea de segmentare către client.
PACHET PLUS LOYALITY
  • Program de loialitate pentru magazinele online sub forma unei mulțumiri pentru cumpărături
  • Material cu conținut grafic personalizat care servește drept mulțumire clientului, pentru prezentarea brandului și a produselor prin intermediul plicului care este introdus în pachete
  • Dimensiuni 240 x 224 mm (închis 120 x 224 mm)
  • Produsul include tipărirea

CATALOG BONUS OFFLINE

Recent Posts

Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii

Stoklasa aduce inspirații de sezon oamenilor creativi, precum și idei creative pentru locuință. Pentru a-și consolida poziția de lider pe piața din Cehia și gradul de conștientizare a mărcii pe piețele din Slovacia, Ungaria și Polonia, societatea oferă în campania de primăvară un cupon de reducere de -20% la întreg sortimentul magazinului online.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și a magazinelor online partenere din Slovacia, Ungaria și Polonia se adresează activ unui număr de peste 250 000 de clienți activi online. Ediția de primăvară a Catalogului Bonus Offline – Ladies 2019, din cadrul căruia voucherul Stoklasa face parte, oferă o reducere avantajoasă la cumpărarea accesoriilor creative, mărgelelor, textilelor, decorațiunilor și a altor produse creative în magazinul online www.stoklasa.hu. 

Anul trecut, Stoklasa a realizat o campanie de toamnă prin intermediul rețelei PACHET PLUS, oferind spațiu pentru achiziționarea cadourilor de Crăciun potrivite. Cu această campanie de primăvară dorește să abordeze viitoarele mirese oferindu-le o mulțime de accesorii și decorațiuni, nu numai în culoarea tradiționalului alb, ci și în culoarea mystic violet în diferitele sale nuanțe.

Datorită segmentării corespunzătoare, voucherul se adresează clienților în funcție de VÂRSTĂ și GEN, precum și în funcție de preferințele categoriei  MODĂ sau a categoriei  FRUMUSEȚE ȘI STIL DE VIAȚĂ, care este unul dintre cele mai puternice segmente și cu o returnare a investiției interesantă în această perioadă.

Forma tipărită a activității de achiziție este doar unul dintre canalele strategiei globale de marketing a companiei Stoklasa, care va contribui la obținerea de clienți noi și la consolidarea poziției strategice pe piață nu numai în Cehia, ci și în Slovacia, Ungaria și Polonia.

3_vouchers_stoklasa

  1. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  2. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  3. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  4. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză
  5. EXPO & Conference Warsaw 2018 Comments Off on EXPO & Conference Warsaw 2018
  6. Conferința WEBTOP100 Praga Comments Off on Conferința WEBTOP100 Praga
  7. Confernița INTERNET HUNGARY 2018 Comments Off on Confernița INTERNET HUNGARY 2018
  8. Aniversarea zilei de naștere Philips Comments Off on Aniversarea zilei de naștere Philips
  9. Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber Comments Off on Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber