Portofoliu de produse

1.PACHET PLUS este un instrument de marketing destinat ditribuției de materiale de publicitate și mostre cumpărătorilor online din Slovacia, Republica Cehă, Ungaria, Polonia și România. Prin intermediul acestei forme de marketing, aveți posibilitatea de a obține clienți noi, dar și de a dezvolta loialitatea clienților deja existenți.

Pe baza mai multor criterii de selectare, Vă adresați la grupuri țintă exact stabilite, indiferent dacă este vorba de categorii de vârstă, sex, produsul dorit sau obiceiuri de cumpărături ale clienților finali.

În cadrul portofoliului nostru de produse, Vă oferim mai multe concepte.

 

PACHET PLUS 1
  • Atașament în format DL (210 x 100 mm) pentru un singur client
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse sau parteneri de expediere, precum și în funcție de caracteristici demografice ale cumpărătorilor (vârstă, sex, tendințe la cumpărături)
  • Produsul include tipărirea și inserarea materialelor de publicitate
PACHET PLUS 2
  • Doi clienți împart un singur atașament în format DL (210 x 100 mm)
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse (lifestyle, hobby, tehnologie)
  • Produsul include tipărirea și inserarea materialelor de publicitate
PACHET PLUS EXTRA
  • Atașamentul unui singur client cu posibilitatea de a insera orice material – pliant, broșuri, cataloage
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse sau parteneri de expediere, precum și în funcție de caracteristici demografice ale cumpărătorilor (vârstă, sex, tendințe la cumpărături)
PACHET PLUS SAMPLING
  • Inserarea de mostre de publicitate, testere, sau de produse întregi în pachetele clienților magazinelor on-line.
  • Promovarea comunicației sub forma unor campanii active on-line prin bannere, newsletter, articole, concursuri și pe rețelelele de socializare cu posibilitatea de segmentare către client.
PACHET PLUS LOYALITY
  • Program de loialitate pentru magazinele online sub forma unei mulțumiri pentru cumpărături
  • Material cu conținut grafic personalizat care servește drept mulțumire clientului, pentru prezentarea brandului și a produselor prin intermediul plicului care este introdus în pachete
  • Dimensiuni 240 x 224 mm (închis 120 x 224 mm)
  • Produsul include tipărirea

CATALOG BONUS OFFLINE

Recent Posts

Este o bucurie să cumpărați de pe Answear. Deja știm de ce!

ANSWEAR.hu și filiala din Ungaria PACHET PLUS au început să colaboreze în anul 2017 și de atunci au avut mai multe proiecte comune sub formă de vouchere printate și campanii online pe portalul de cupoane KUPLIO.hu. Anul trecut Krisz Sebó a devenit country manager-ul filialei Answear din Ungaria și am discutat cu el despre schimbările, realizările din ultimul timp precum și despre planurile de viitor.

 Anul trecut a adus multe schimbări pozitive spre exemplu v-ați schimbat site-ul online www.answear.hu. De ce ați decis să îl reînnoiți?

Face parte dintr-un proces mai amplu. Momentan activăm în 7 țări (Polonia, Ucraina, Slovacia, Bulgaria, România, Ungaria) iar brandul însine a fost înființat în decembrie 2010, deci au trecut deja 9 ani de la marele start. A fost momentul potrivit pentru o schimbare. În Ungaria am început în anul 2016, iar lumea online se schimbă de pe o zi pe alta, la fel se modifică cerințele și rolul nostru este să urmărim schimbările și să ținem pasul cu ele.

 De ce este o experiență să facem cumpărături la voi?

Nu știu cum sunteți voi, dar eu întotdeauna mă grăbesc. Ne dorim ca, cumpărăturile să nu fie o altă problemă pentru oameni, ci să facem din această activitate una extrem de eficientă într-un timp cât mai scurt – ceea ce este foarte rar în zilele noastre. Pagina actualizată și funcțiile noi sunt exact ce aveți nevoie. Datorită noilor filtre deasupra produselor, este mult mai ușor să găseșiți produsul pe care îl căutați. Sistemul salvează automat filtrele setate, care pot fi apoi eliminate cu un singur clic. Dacă ați găsit în oferta noastră produsul mult visat, acum cu ajutorul fotografiilor mult mai mari și mai detaliate și cu o descriere mult mai exactă a produsului, puteți vedea produsul mai îndeaproape și să îl adăugați la produse „favorite” de unde poate fi adăugat în coșul de cumpărături în orice moment. Designul general al site-ului s-a schimbat și cu noi caracteristici. Am rămas într-un design minimalist, dar cu multe alte categorii pe care le-am plasat pe pagina principală.

Aveți și un program de fidelitate nou…

Da, toți cei care se alătură clubului Answear vor primi condiții mult mai avantajoase. Practic, pentru fiecare comandă, clientul câștigă puncte pe care le poate folosi la următoarea comandă. Ultima  noutate este că, punctele Answear Club le puteți folosi și la produsele cu discount, ceea ce înseamnă că puteți cumpăra de la noi mult mai ieftin chiar și de până la 50%.

Ați schimbat și servicului de curierat?

Da, de acum, serviciul de curierat GLS garantează calitatea ridicată a livrării și nu este singurul. O noutate a devenit, chiar și Coletăria cu punctele sale în care clienții noștri au posibilitatea de a ridica sau returna comenzile.

Care sunt planurile voastre de viitor?

Avem multe planuri și ne mândrim că, am reușit să realizăm câteva dintre ele la începutul acestui an. Anul trecut într-o singură noapte ne-am mutat depozitul într-un centru logistic mult mai spațios. Aceasta a însemnat mutarea a peste 2 milioane de produse, pentru care am avut nevoie de 50 de camioane și sute de ajutoare. Acesta a fost doar primul pas. Datorită solicitărilor crescute, ne dezvoltăm serviciul pentru clienți, astfel încât să putem deservi la un nivel cât mai ridicat cât mai mulți dintre clienții noștri.

De asemenea, avem în plan să acordăm mai multă atenție modei sustenabile în 2020. Anul trecut în Polonia am început proiectul EKO, un real succes. Iar în baza acestuia am dori să continuăm în această direcție, dar nu vreau să dezvălui mai multe despre asta.

Nu este niciun secret faptul, că obiectivul nostru este ca, brandul nostru să ajungă cunoscut de și mai multe persoane, iar aici contribuie atât formele clasice de promovare cât și proiectele creative. Pentru aceasta există o modalitate excelentă de a colabora cu voi prin intermediul rețelei voastre de magazine online, unde prin intermediul materialelor publicitare inserate în pachete  și cu ajutorul cupoanelor de reducere și a bannerelor online pe kuplio.hu ne vom atinge acest obiectiv.

Și dacă tot discutăm despre colaborare, cu siguranță ne-am dori să continuăm colaborarea în parteneriat cu voi pentru a putea oferi clienților noștri reduceri și de la alte magazine online. Aceasta este o valoare adăugată pe placul clienților noștri, iar noi astfel putem folosi comisionul câștigat pentru fiecare pachet pentru alte proiecte de marketing.

O selecție a celor mai bune colaborări cu filiala din Ungaria PACHET PLUS

bp_930x443_answear_hu_3

Catalog Bonus | iarnă 2019

bp_930x443_answear_hu_1

Inserări în pachete PP2 | toamnă 2019

  1. Cea mai mare conferință a SEO-experților în Bratislava (SVK) Comments Off on Cea mai mare conferință a SEO-experților în Bratislava (SVK)
  2. Mobelix – tot ce este mai bun, acum mai avantajos Comments Off on Mobelix – tot ce este mai bun, acum mai avantajos
  3. Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online Comments Off on Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online
  4. Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere Comments Off on Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere
  5. Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019 Comments Off on Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019
  6. Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu Comments Off on Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu
  7. Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii Comments Off on Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii
  8. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  9. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore