Posibilitatea selectării grupei de țintă

1.Inserând materialele de publicitate în pachetele rețelei PACHET PLUS, Vă oferim o comunicare exactă către grupul țintă stabilit având mai multe criterii. Selecția se poate face după tipul clienților potenționali (ex. femei cu vârsta de peste 45 de an), după categoria de produse (ex. domeniul de lifestyle sau înfrumusețare), sau după magazinul online, în care doriți să fie inserate materialele de publicitate (ex. notino.ro).

Segmentarea după caracteristicile cumpărătorilor

1. VÂRSTA

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Mai puțin de 30 de ani
  • 30 – 45 de ani
  • Peste 45 de ani

2. SEX

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Masculin
  • Feminin

Specificațiile
produsului

3.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Produse de marcă
  • Produse de lux

Locația
clienților

4.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Din Bucureşti

 

Segmentarea prin afinitate la produs

1. STIL DE VIAȚĂ

  • 1. Moda
  • Haine de damă
  • Haine de bărbați
  • Încăltăminte
  • Ceasuri și bijuterii
  • Accesorii de modă
  • 1. Îngrijire și stil de viață
  • Îngrijire și cosmetică
  • Sănătate și wellness
  • Sport și timp liber
  • Alimente și băuturi
  • Călătorie și bilete
  • 1. Casă și grădină
  • Aparate electrocasnice
  • Mobilă și locuință
  • Farmacie
  • Grădină
  • Maeștri de casă
  • 1. Familie
  • Bebeluși
  • Jucării
  • Haine pentru copii
  • Produse pentru copii

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Cărți
  • Filme și muzică
  • Jocuri video și PC
  • 1. Hobby
  • Lumea animalelor
  • Cadouri
  • Alte hobby-uri
  • 1. Colecționari
  • Monede și timbre
  • Construirea de modele
  • Antichități și artă

3. TEHNOLOGIE

  • 1. Tehnologie
  • TV, audio și electornică
  • Calculatoare și programe
  • Telefoane mobile și GPS
  • Aparate foto și camere
  • 1. Auto-moto
  • Anvelope
  • Accesorii auto-moto

4. MAGAZIN

  • 1. Magazin
  • Produse de reclamă
  • Produse de birou
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentarea în funcție de partenerii de distribuție

În cadrul produsului PACHET PLUS extra oferim posibilitatea de a insera materialele de publicitate doar în pachetele unor parteneri concreți.

Recent Posts

Noul membru APEK | sucursala cehă BALIK PLUS s.r.o.

Sucursala cehă BALIK PLUS s.r.o. a devenit membră a Asociației pentru comerțul electronic (APEK).

APEK este o asociație de companii, antreprenori și profesioniști în domeniul comerțului electronic. Asociația a fost înființată în 1998 și este cea mai importantă autoritate care sprijină dezvoltarea comerțului electronic în Republica Cehă. Membrii APEK sunt principalele magazine online din Cehia, companii de software și instituții financiare.

Până în prezent, asociația are 542 de membri si numărul lor este în continuă creștere. Asociația se axează pe trei proiecte principale – certificarea APEK | Studii și sondaje | Conferința E-Business Forum. Mai multe despre APEK puteți citi

  1. Povestea mărcii ZOOT Comments Off on Povestea mărcii ZOOT
  2. Primăvara aceasta Pachet Plus începe în forță Comments Off on Primăvara aceasta Pachet Plus începe în forță
  3. e-Commerce Cracovia Comments Off on e-Commerce Cracovia
  4. e-Commerce EXPO 2018 Budapest Comments Off on e-Commerce EXPO 2018 Budapest
  5. Recompensați-vă clienții fideli Comments Off on Recompensați-vă clienții fideli
  6. De ce să ne extindem activitatea în România Comments Off on De ce să ne extindem activitatea în România
  7. Mulțumiți clientului pentru cumpărăturile efectuate și dezvoltați loialitatea lui Comments Off on Mulțumiți clientului pentru cumpărăturile efectuate și dezvoltați loialitatea lui
  8. Cum să facem o campanie de succes destinată pentru bărbați Comments Off on Cum să facem o campanie de succes destinată pentru bărbați
  9. Cataloage de vouchere de Crăciun cu o reducere de 10% Comments Off on Cataloage de vouchere de Crăciun cu o reducere de 10%