Posibilitatea selectării grupei de țintă

1.Inserând materialele de publicitate în pachetele rețelei PACHET PLUS, Vă oferim o comunicare exactă către grupul țintă stabilit având mai multe criterii. Selecția se poate face după tipul clienților potenționali (ex. femei cu vârsta de peste 45 de an), după categoria de produse (ex. domeniul de lifestyle sau înfrumusețare), sau după magazinul online, în care doriți să fie inserate materialele de publicitate (ex. notino.ro).

Segmentarea după caracteristicile cumpărătorilor

1. VÂRSTA

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Mai puțin de 30 de ani
  • 30 – 45 de ani
  • Peste 45 de ani

2. SEX

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Masculin
  • Feminin

Specificațiile
produsului

3.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Produse de marcă
  • Produse de lux

Locația
clienților

4.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Din Bucureşti

 

Segmentarea prin afinitate la produs

1. STIL DE VIAȚĂ

  • 1. Moda
  • Haine de damă
  • Haine de bărbați
  • Încăltăminte
  • Ceasuri și bijuterii
  • Accesorii de modă
  • 1. Îngrijire și stil de viață
  • Îngrijire și cosmetică
  • Sănătate și wellness
  • Sport și timp liber
  • Alimente și băuturi
  • Călătorie și bilete
  • 1. Casă și grădină
  • Aparate electrocasnice
  • Mobilă și locuință
  • Farmacie
  • Grădină
  • Maeștri de casă
  • 1. Familie
  • Bebeluși
  • Jucării
  • Haine pentru copii
  • Produse pentru copii

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Cărți
  • Filme și muzică
  • Jocuri video și PC
  • 1. Hobby
  • Lumea animalelor
  • Cadouri
  • Alte hobby-uri
  • 1. Colecționari
  • Monede și timbre
  • Construirea de modele
  • Antichități și artă

3. TEHNOLOGIE

  • 1. Tehnologie
  • TV, audio și electornică
  • Calculatoare și programe
  • Telefoane mobile și GPS
  • Aparate foto și camere
  • 1. Auto-moto
  • Anvelope
  • Accesorii auto-moto

4. MAGAZIN

  • 1. Magazin
  • Produse de reclamă
  • Produse de birou
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentarea în funcție de partenerii de distribuție

În cadrul produsului PACHET PLUS extra oferim posibilitatea de a insera materialele de publicitate doar în pachetele unor parteneri concreți.

Recent Posts

Campania magazinului online factcool.com va ajunge la 1,9 milioane de cumpărători online

Pentru cunoscătorii magazinelor online de modă, magazinul online factcool.com, nu are nevoie de nicio prezentare. Magazinul online cu peste 1000 de branduri diferite de îmbrăcăminte și încălțăminte lansează în această vară prima sa campanie în rețeaua PACHET PLUS.

Cum colaborează factcool.com și rețeaua PACHET PLUS?

  • Tipul campaniei: campanie de achiziții-brand
  • Scopul: SK, CZ, HU, PL, RO
  • Produse: Voucher de reducere în format DL (unilateral) și catalog cu vouchere (toamnă 2020)
  • Distribuire în rețea: 6 săptămâni
  • Impact: 900.000 de pachete
  • Audiență: cumpărători activi online femei și bărbați cu vârste cuprinse între 18 și 45 de ani
  • Segment: Frumusețe și stil de viață, Locuință, Familie, Media și hobby, Tehnică

 

Beneficiile așteptate în urma campaniei

  • Obținerea unor clienți noi
  • Creșterea veniturilor din vânzările online
  • Consolidarea mărcii și a poziției pe piață
  • Creșterea loialității clienților
  • Campanii interactive:  Cod de reducere -10% la cumpărături în magazinul online factcool.com valabil și pentru produsele deja reduse

Voucher de reducere factcool.com

 

Încă nu cunoașteți factcool.com?

Factcool.com operează în segmentul E-commerce Fashion din 2015 și își dezvoltă și extinde activitatea prin Europa în mod constant. În 18 țări, oferă clienților săi peste 70.000 de articole de  îmbrăcăminte sport și trendy precum și încălțăminte de la diverse mărci globale și locale. Magazinul online este cunoscut în România sub denumirea de ro.factcool.com.

Magazinul online factcool.com

 

Beneficii factcool.com pentru clienți

  • o gamă variată de peste 1.000 de mărci verificate, cum ar fi TRENDYOL, PIERRE CARDIN, LEE COOPER, EVERLAST, DENIM și multe altele
  • branduri premium exclusive EMPORIO ARMANI, CALVIN KLEIN, DIESEL, GANT, GUESS, HUGO BOSS, LACOSTE, TOMMY JEANS
  • reducere la prima achiziție, promoții de tip transport gratuit sau cupoane de reducere
  • garanția 100% a calității și originalității produselor
  • returnarea mărfurilor până la 14 zile fără a invoca un motiv
  • cooperarea B2B cu o abordare individuală

Factcool.com este un magazin de modă universal, cu haine, încălțăminte și accesorii vestimentare pentru femei, bărbați și copii. Pe lângă prezentarea „clasică” a produselor, își adaptează oferta de  produse pentru clienți și în funcție de tipul activității sportive preferate, precum: alergare, fotbal, fitness, tenis, golf, ciclism, box, sporturi nautice sau în aer liber, unde puteți găsi îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii necesare activității sportive respective într-un singur loc.

 

Cum a început totul?

Factcool nu stă într-un singur loc. Factcool caută oportunități și ia măsuri imediat.“

Ne-am premis să cităm din prezentarea site-ului web factcool.com, pe baza căreia credem, că a apărut și a fost implementată ideea extinderii canalelor de marketing existente prin colaborarea cu rețeaua PACHET PLUS.

După campania de vară, urmează campania de comunicare a voucherului de reducere din Catalogul cu vouchere de reducere toamnă 2020, în care credem că așteptările vor fi îndeplinite și vom continua cu colaborarea pe toate piețele disponibile.Ținem pumni strânși!


*sursa: https://ro.factcool.com/information/about_us

  1. Este o bucurie să cumpărați de pe Answear. Deja știm de ce! Comments Off on Este o bucurie să cumpărați de pe Answear. Deja știm de ce!
  2. Cea mai mare conferință a SEO-experților în Bratislava (SVK) Comments Off on Cea mai mare conferință a SEO-experților în Bratislava (SVK)
  3. Mobelix – tot ce este mai bun, acum mai avantajos Comments Off on Mobelix – tot ce este mai bun, acum mai avantajos
  4. Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online Comments Off on Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online
  5. Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere Comments Off on Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere
  6. Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019 Comments Off on Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019
  7. Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu Comments Off on Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu
  8. Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii Comments Off on Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii
  9. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta