Posibilitatea selectării grupei de țintă

1.Inserând materialele de publicitate în pachetele rețelei PACHET PLUS, Vă oferim o comunicare exactă către grupul țintă stabilit având mai multe criterii. Selecția se poate face după tipul clienților potenționali (ex. femei cu vârsta de peste 45 de an), după categoria de produse (ex. domeniul de lifestyle sau înfrumusețare), sau după magazinul online, în care doriți să fie inserate materialele de publicitate (ex. notino.ro).

Segmentarea după caracteristicile cumpărătorilor

1. VÂRSTA

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Mai puțin de 30 de ani
  • 30 – 45 de ani
  • Peste 45 de ani

2. SEX

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Masculin
  • Feminin

Specificațiile
produsului

3.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Produse de marcă
  • Produse de lux

Locația
clienților

4.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Din Bucureşti

 

Segmentarea prin afinitate la produs

1. STIL DE VIAȚĂ

  • 1. Moda
  • Haine de damă
  • Haine de bărbați
  • Încăltăminte
  • Ceasuri și bijuterii
  • Accesorii de modă
  • 1. Îngrijire și stil de viață
  • Îngrijire și cosmetică
  • Sănătate și wellness
  • Sport și timp liber
  • Alimente și băuturi
  • Călătorie și bilete
  • 1. Casă și grădină
  • Aparate electrocasnice
  • Mobilă și locuință
  • Farmacie
  • Grădină
  • Maeștri de casă
  • 1. Familie
  • Bebeluși
  • Jucării
  • Haine pentru copii
  • Produse pentru copii

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Cărți
  • Filme și muzică
  • Jocuri video și PC
  • 1. Hobby
  • Lumea animalelor
  • Cadouri
  • Alte hobby-uri
  • 1. Colecționari
  • Monede și timbre
  • Construirea de modele
  • Antichități și artă

3. TEHNOLOGIE

  • 1. Tehnologie
  • TV, audio și electornică
  • Calculatoare și programe
  • Telefoane mobile și GPS
  • Aparate foto și camere
  • 1. Auto-moto
  • Anvelope
  • Accesorii auto-moto

4. MAGAZIN

  • 1. Magazin
  • Produse de reclamă
  • Produse de birou
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentarea în funcție de partenerii de distribuție

În cadrul produsului PACHET PLUS extra oferim posibilitatea de a insera materialele de publicitate doar în pachetele unor parteneri concreți.

Recent Posts

Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii

Stoklasa aduce inspirații de sezon oamenilor creativi, precum și idei creative pentru locuință. Pentru a-și consolida poziția de lider pe piața din Cehia și gradul de conștientizare a mărcii pe piețele din Slovacia, Ungaria și Polonia, societatea oferă în campania de primăvară un cupon de reducere de -20% la întreg sortimentul magazinului online.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și a magazinelor online partenere din Slovacia, Ungaria și Polonia se adresează activ unui număr de peste 250 000 de clienți activi online. Ediția de primăvară a Catalogului Bonus Offline – Ladies 2019, din cadrul căruia voucherul Stoklasa face parte, oferă o reducere avantajoasă la cumpărarea accesoriilor creative, mărgelelor, textilelor, decorațiunilor și a altor produse creative în magazinul online www.stoklasa.hu. 

Anul trecut, Stoklasa a realizat o campanie de toamnă prin intermediul rețelei PACHET PLUS, oferind spațiu pentru achiziționarea cadourilor de Crăciun potrivite. Cu această campanie de primăvară dorește să abordeze viitoarele mirese oferindu-le o mulțime de accesorii și decorațiuni, nu numai în culoarea tradiționalului alb, ci și în culoarea mystic violet în diferitele sale nuanțe.

Datorită segmentării corespunzătoare, voucherul se adresează clienților în funcție de VÂRSTĂ și GEN, precum și în funcție de preferințele categoriei  MODĂ sau a categoriei  FRUMUSEȚE ȘI STIL DE VIAȚĂ, care este unul dintre cele mai puternice segmente și cu o returnare a investiției interesantă în această perioadă.

Forma tipărită a activității de achiziție este doar unul dintre canalele strategiei globale de marketing a companiei Stoklasa, care va contribui la obținerea de clienți noi și la consolidarea poziției strategice pe piață nu numai în Cehia, ci și în Slovacia, Ungaria și Polonia.

3_vouchers_stoklasa

  1. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  2. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  3. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  4. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză
  5. EXPO & Conference Warsaw 2018 Comments Off on EXPO & Conference Warsaw 2018
  6. Conferința WEBTOP100 Praga Comments Off on Conferința WEBTOP100 Praga
  7. Confernița INTERNET HUNGARY 2018 Comments Off on Confernița INTERNET HUNGARY 2018
  8. Aniversarea zilei de naștere Philips Comments Off on Aniversarea zilei de naștere Philips
  9. Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber Comments Off on Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber