Posibilitatea selectării grupei de țintă

1.Inserând materialele de publicitate în pachetele rețelei PACHET PLUS, Vă oferim o comunicare exactă către grupul țintă stabilit având mai multe criterii. Selecția se poate face după tipul clienților potenționali (ex. femei cu vârsta de peste 45 de an), după categoria de produse (ex. domeniul de lifestyle sau înfrumusețare), sau după magazinul online, în care doriți să fie inserate materialele de publicitate (ex. notino.ro).

Segmentarea după caracteristicile cumpărătorilor

1. VÂRSTA

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Mai puțin de 30 de ani
  • 30 – 45 de ani
  • Peste 45 de ani

2. SEX

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Masculin
  • Feminin

Specificațiile
produsului

3.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Produse de marcă
  • Produse de lux

Locația
clienților

4.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Din Bucureşti

 

Segmentarea prin afinitate la produs

1. STIL DE VIAȚĂ

  • 1. Moda
  • Haine de damă
  • Haine de bărbați
  • Încăltăminte
  • Ceasuri și bijuterii
  • Accesorii de modă
  • 1. Îngrijire și stil de viață
  • Îngrijire și cosmetică
  • Sănătate și wellness
  • Sport și timp liber
  • Alimente și băuturi
  • Călătorie și bilete
  • 1. Casă și grădină
  • Aparate electrocasnice
  • Mobilă și locuință
  • Farmacie
  • Grădină
  • Maeștri de casă
  • 1. Familie
  • Bebeluși
  • Jucării
  • Haine pentru copii
  • Produse pentru copii

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Cărți
  • Filme și muzică
  • Jocuri video și PC
  • 1. Hobby
  • Lumea animalelor
  • Cadouri
  • Alte hobby-uri
  • 1. Colecționari
  • Monede și timbre
  • Construirea de modele
  • Antichități și artă

3. TEHNOLOGIE

  • 1. Tehnologie
  • TV, audio și electornică
  • Calculatoare și programe
  • Telefoane mobile și GPS
  • Aparate foto și camere
  • 1. Auto-moto
  • Anvelope
  • Accesorii auto-moto

4. MAGAZIN

  • 1. Magazin
  • Produse de reclamă
  • Produse de birou
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentarea în funcție de partenerii de distribuție

În cadrul produsului PACHET PLUS extra oferim posibilitatea de a insera materialele de publicitate doar în pachetele unor parteneri concreți.

Recent Posts

Mobelix – tot ce este mai bun, acum mai avantajos

Mobelix este unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă și accesorii pentru locuință din Slovacia, Cehia și Ungaria.  În afară de gamă variată de mobilier și accesorii pentru locuință, oferă și diverse trucuri, sfaturi și tendințe pentru amenjarea locuinției în funcție de sezon.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și al magazinelor online partenere din Slovacia și Cehia, Mobelix se adresează în mod activ cumpărătorilor online prin campanii anuale de peste 3 ani. Pe parcursul anului este inserat în peste 500.000 de pachete în Slovacia și aproximativ 750.000 pachete în Cehia,  un voucher de reducere exclusiv Mobelix pentru cumpărături online mai avantajoase, ce conține o reducere de până la 20% la gama completă a magazinului online.

Voucher de reducere Mobelix în rețeaua PACHET PLUS

Tocmai datorită segmentării potrivite, voucherul se adresează mai ales Femeilor de toate vârstele, concentrându-se pe cele mai puternice segmente, cum ar fi categoriile MODĂ sau FRUMUSEȚE ȘI  LIFESTYLE, LOCUNIȚĂ ȘI FAMILIE.

Acest tip de publicitate tipărită este doar unul dintre canalele strategiei generale de marketing ale societății MOBELIX, care contribuie foarte pozitiv nu doar la obținirea de clienți noi și la promovarea ofertelor speciale, ci și la consolidarea poziției de lider pe piață, nu numai în Slovacia, Cehia, Ungaria, ci și în țara de proveniență Austria.

  1. Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online Comments Off on Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online
  2. Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere Comments Off on Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere
  3. Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019 Comments Off on Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019
  4. Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu Comments Off on Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu
  5. Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii Comments Off on Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii
  6. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  7. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  8. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  9. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză