Posibilitatea selectării grupei de țintă

1.Inserând materialele de publicitate în pachetele rețelei PACHET PLUS, Vă oferim o comunicare exactă către grupul țintă stabilit având mai multe criterii. Selecția se poate face după tipul clienților potenționali (ex. femei cu vârsta de peste 45 de an), după categoria de produse (ex. domeniul de lifestyle sau înfrumusețare), sau după magazinul online, în care doriți să fie inserate materialele de publicitate (ex. notino.ro).

Segmentarea după caracteristicile cumpărătorilor

1. VÂRSTA

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Mai puțin de 30 de ani
  • 30 – 45 de ani
  • Peste 45 de ani

2. SEX

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Masculin
  • Feminin

Specificațiile
produsului

3.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Produse de marcă
  • Produse de lux

Locația
clienților

4.

  • 1. Ca și cumpărător online
  • Din Bucureşti

 

Segmentarea prin afinitate la produs

1. STIL DE VIAȚĂ

  • 1. Moda
  • Haine de damă
  • Haine de bărbați
  • Încăltăminte
  • Ceasuri și bijuterii
  • Accesorii de modă
  • 1. Îngrijire și stil de viață
  • Îngrijire și cosmetică
  • Sănătate și wellness
  • Sport și timp liber
  • Alimente și băuturi
  • Călătorie și bilete
  • 1. Casă și grădină
  • Aparate electrocasnice
  • Mobilă și locuință
  • Farmacie
  • Grădină
  • Maeștri de casă
  • 1. Familie
  • Bebeluși
  • Jucării
  • Haine pentru copii
  • Produse pentru copii

2. HOBBY

  • 1. Media
  • Cărți
  • Filme și muzică
  • Jocuri video și PC
  • 1. Hobby
  • Lumea animalelor
  • Cadouri
  • Alte hobby-uri
  • 1. Colecționari
  • Monede și timbre
  • Construirea de modele
  • Antichități și artă

3. TEHNOLOGIE

  • 1. Tehnologie
  • TV, audio și electornică
  • Calculatoare și programe
  • Telefoane mobile și GPS
  • Aparate foto și camere
  • 1. Auto-moto
  • Anvelope
  • Accesorii auto-moto

4. MAGAZIN

  • 1. Magazin
  • Produse de reclamă
  • Produse de birou
  • Gastro
  • B2B

 

Segmentarea în funcție de partenerii de distribuție

În cadrul produsului PACHET PLUS extra oferim posibilitatea de a insera materialele de publicitate doar în pachetele unor parteneri concreți.

Recent Posts

Confernița INTERNET HUNGARY 2018

În zilele 25. și 26. septembrie are loc una dintre cele mai importante conferințe din “comerțul online” INTERNET HUNGARY. Încă din 1999 aduce participanților săi noi analize, informații internaționale, programe guvernamentale axate pe informatizarea societății în Ungaria. Organizatorii au pregătit în Hotelul Azúr Siófok un program interesant plin cu prezentări ale celor mai noi trenduri, experiențe practice, case studies și cercetări pe această temă. Timp de 2 zile în șase încăperi vor fi comunicate pentru 2500 de participanți peste 25 de teme interesante spre exemplu:

  • Branding
  • Comunicarea digitală
  • Comerț – Influencer Marketing
  • Ad Tech
  • Servicii/Strategii
  • Design – Marketing emoțional
  • Inteligență artificială
  • Datamarketing
  • Strategii și management – Creare de conținut

Cu siguranță veți avea de unde alege. Programul conferinței.

Suntem încântați că, filiala noastră maghiară CSOMAG PLUSZ se implică activ în programul cu tema Conexiunea marketing-ului off-line și on-line. Managerii noștri de vânzări vor apărea miercuri la ora 10:30 și vor prezenta eficacitatea campaniilor de achiziție, conexiunea formei tipărite de publicitate cu vânzările online. Cei interesați de informații mai detaliate vor avea posibilitatea de a avea o întâlnire personală atât în cadrul forumului, după prezentare, cât și la standul CSOMAG PLUSZ direct la expoziție. Ei vor învăța despre avantajele unuia dintre cele mai eficiente instrumente de marketing destinate clienților online activi, precum și despre secretele succesului

Suntem încăntați să vă întălnim.

  1. Aniversarea zilei de naștere Philips Comments Off on Aniversarea zilei de naștere Philips
  2. Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber Comments Off on Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber
  3. Cum să abordăm în mod eficient clienți noi? Comments Off on Cum să abordăm în mod eficient clienți noi?
  4. Campaing: Strauss Café Poland Comments Off on Campaing: Strauss Café Poland
  5. Îngrijire și înfrumusețare cu jucători de renume Comments Off on Îngrijire și înfrumusețare cu jucători de renume
  6. Folosiți cod de reducere în magazinul vostru online? Comments Off on Folosiți cod de reducere în magazinul vostru online?
  7. Primăvara aceasta Pachet Plus începe în forță – Parfumeriille Douglas Comments Off on Primăvara aceasta Pachet Plus începe în forță – Parfumeriille Douglas
  8. GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest Comments Off on GPeC Summit & e-Commerce EXPO Bukurest
  9. Klenoty Aurum – noua imagine a anului 2018 Comments Off on Klenoty Aurum – noua imagine a anului 2018