Profilul companiei

PACHET PLUS este o agenție de marketing, ce are scopul principal de a oferi clienților săi din Slovacia, Republica Cehă, Polonia și Ungaria soluții eficiente și concepte noi în domeniul publicității și al marketingului, concentrându-se în principal po zona de marketing promoțional.

În anul 2012 am început proiectul orientat către comunicarea de marketing offline și prin intermediul rețelei PACHET PLUS am creat un instrument de marketing unic orientat spre adresarea cumpărătorilor online. Pentru magazinele online partenere, în cadrul acestui proiect am creat un concept de affiliate marketing și am permis să ofere clienților săi valoare adăugată.

Având la baza experiența de mai mulți ani în crearea de concepte de marketing și proiecte strategice în domeniul publicității și al marketingului, avem capacitatea de a Vă oferi servicii de calitate, dar mai ales soluții creative și efective.

Motto-ul nostru

„A avea succes în mediul actual turbulent și competitiv, necesită un spirit creativ și exploatarea tuturor canalelor de vânzare disponibile și efective cu scopul de a crea oportunități și piețe noi.“

Recent Posts

Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii

Stoklasa aduce inspirații de sezon oamenilor creativi, precum și idei creative pentru locuință. Pentru a-și consolida poziția de lider pe piața din Cehia și gradul de conștientizare a mărcii pe piețele din Slovacia, Ungaria și Polonia, societatea oferă în campania de primăvară un cupon de reducere de -20% la întreg sortimentul magazinului online.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și a magazinelor online partenere din Slovacia, Ungaria și Polonia se adresează activ unui număr de peste 250 000 de clienți activi online. Ediția de primăvară a Catalogului Bonus Offline – Ladies 2019, din cadrul căruia voucherul Stoklasa face parte, oferă o reducere avantajoasă la cumpărarea accesoriilor creative, mărgelelor, textilelor, decorațiunilor și a altor produse creative în magazinul online www.stoklasa.hu. 

Anul trecut, Stoklasa a realizat o campanie de toamnă prin intermediul rețelei PACHET PLUS, oferind spațiu pentru achiziționarea cadourilor de Crăciun potrivite. Cu această campanie de primăvară dorește să abordeze viitoarele mirese oferindu-le o mulțime de accesorii și decorațiuni, nu numai în culoarea tradiționalului alb, ci și în culoarea mystic violet în diferitele sale nuanțe.

Datorită segmentării corespunzătoare, voucherul se adresează clienților în funcție de VÂRSTĂ și GEN, precum și în funcție de preferințele categoriei  MODĂ sau a categoriei  FRUMUSEȚE ȘI STIL DE VIAȚĂ, care este unul dintre cele mai puternice segmente și cu o returnare a investiției interesantă în această perioadă.

Forma tipărită a activității de achiziție este doar unul dintre canalele strategiei globale de marketing a companiei Stoklasa, care va contribui la obținerea de clienți noi și la consolidarea poziției strategice pe piață nu numai în Cehia, ci și în Slovacia, Ungaria și Polonia.

3_vouchers_stoklasa

  1. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  2. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  3. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  4. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză
  5. EXPO & Conference Warsaw 2018 Comments Off on EXPO & Conference Warsaw 2018
  6. Conferința WEBTOP100 Praga Comments Off on Conferința WEBTOP100 Praga
  7. Confernița INTERNET HUNGARY 2018 Comments Off on Confernița INTERNET HUNGARY 2018
  8. Aniversarea zilei de naștere Philips Comments Off on Aniversarea zilei de naștere Philips
  9. Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber Comments Off on Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber