Sistemul și avantajele

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS cu materialele de publicitate aveți posibilitatea de a obține clienți noi prin costuri reduse, dar și de a consolida relațiile cu clienții deja existenți. Prin diferite criterii de selectare Vă puteți adresa unei categorii de clienți exact stabilite, fie că alegeți în funcție de vârstă, sex, afinitate la produs sau obiceiuri de cumpărare ale clienților.

Síť BALÍK PLUS

Clientul

definește grupul țintă și scopul campaniei

PACHET PLUS

livrează materialele de publicitate partenerilor de expediere și verifică rețeaua de distribuție

Magazinele
online

inserează materialele de publicitate în pachetele acestora

Cumpărătorul

combină experiența pozitivă de cumpărături cu materialele de publicitate și beneficiează de oferte avantajoase

Reclama cu materiale de publicitate Vă oferă multe avantaje

  • Adresare directă către un grup țintă
  • Adresare către clienți activi online
  • Interfață dintre comunicarea offline și online
  • Obținerea de clienți noi
  • Creșterea cifrei de afaceri și conștientizarea mărcii
  • Formă ieftină de reclamă

 

Administrarea calității

Toate procesele și calitatea ditribuției materialelor de publicitate monitorizăm printr-un sistem de administrare a calității pe mai multe nivele.
Partenerii din rețeaua PACHET PLUS sunt verificați pe baza profilelor de evaluare din diferite portale de evaluare.

Verificarea trimiterii materialelor de publicitate

  • Cumpărături de verificare
  • Documente doveditoare numărul pachetelor trimise (factura de la firma de curierat sau poștă)

 

Verificarea materialelor de publicitate din pachete se face sub forma unor cumpărături de verificare, precum și prin verificarea numărului de pachete trimise cu ajutorul facturii de la firma de curierat sau poștă.

Recent Posts

Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii

Stoklasa aduce inspirații de sezon oamenilor creativi, precum și idei creative pentru locuință. Pentru a-și consolida poziția de lider pe piața din Cehia și gradul de conștientizare a mărcii pe piețele din Slovacia, Ungaria și Polonia, societatea oferă în campania de primăvară un cupon de reducere de -20% la întreg sortimentul magazinului online.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și a magazinelor online partenere din Slovacia, Ungaria și Polonia se adresează activ unui număr de peste 250 000 de clienți activi online. Ediția de primăvară a Catalogului Bonus Offline – Ladies 2019, din cadrul căruia voucherul Stoklasa face parte, oferă o reducere avantajoasă la cumpărarea accesoriilor creative, mărgelelor, textilelor, decorațiunilor și a altor produse creative în magazinul online www.stoklasa.hu. 

Anul trecut, Stoklasa a realizat o campanie de toamnă prin intermediul rețelei PACHET PLUS, oferind spațiu pentru achiziționarea cadourilor de Crăciun potrivite. Cu această campanie de primăvară dorește să abordeze viitoarele mirese oferindu-le o mulțime de accesorii și decorațiuni, nu numai în culoarea tradiționalului alb, ci și în culoarea mystic violet în diferitele sale nuanțe.

Datorită segmentării corespunzătoare, voucherul se adresează clienților în funcție de VÂRSTĂ și GEN, precum și în funcție de preferințele categoriei  MODĂ sau a categoriei  FRUMUSEȚE ȘI STIL DE VIAȚĂ, care este unul dintre cele mai puternice segmente și cu o returnare a investiției interesantă în această perioadă.

Forma tipărită a activității de achiziție este doar unul dintre canalele strategiei globale de marketing a companiei Stoklasa, care va contribui la obținerea de clienți noi și la consolidarea poziției strategice pe piață nu numai în Cehia, ci și în Slovacia, Ungaria și Polonia.

3_vouchers_stoklasa

  1. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  2. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  3. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  4. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză
  5. EXPO & Conference Warsaw 2018 Comments Off on EXPO & Conference Warsaw 2018
  6. Conferința WEBTOP100 Praga Comments Off on Conferința WEBTOP100 Praga
  7. Confernița INTERNET HUNGARY 2018 Comments Off on Confernița INTERNET HUNGARY 2018
  8. Aniversarea zilei de naștere Philips Comments Off on Aniversarea zilei de naștere Philips
  9. Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber Comments Off on Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber