Catalog bonus


Catalog bonus offline este un instrument de marketing destinat adresaării clienților care fac cumpărături online, cu impact semnificativ și la prețuri avantajoase. Eficiența acestuia este bazată pe vouchere și cupoane de reduceri și bonusuri, dar și pe contactele clienților activi care fac cumpărături de pe magazinele online.

Specificații tehnice

Dimensiunea catalogului: 190 x 93 mm
Hârtie: 115 g
Legătură: V1 sau V2
Pe prima pagină este specificată valabilitatea și logo-urile companiilor care își fac publicitate.

Tipuri de cataloage

Cataloagele bonus offline sunt divizate în cataloage cu impact semnificativ asupra cumpărătorilor online și segmentate în funcție de specificații demografice ale clienților (femei, bărbați).

LADIES RO

  • Grupul țintă: magazinele online orientate către femei
  • Perioada campaniei: 4 – 6 săptămâni
  • Tiraj total: 50 000 buc
  • Preț: de la 2 700 RON
  • Cerere pentru calcularePlan editorial
  • Pregătim – Octombrie 2017

CLASSIC RO

  • Grupul țintă: magazinele online fără segmentare, dar cu accesare mare
  • Perioada campaniei: 4 – 6 săptămâni
  • Tiraj total: 50 000 buc
  • Preț: de la 2 700 RON
  • Cerere pentru calcularePlan editorial
Recent Posts

Cum să facem o campanie de succes destinată pentru bărbați

Catalogul de cupoane LADIES este destinat femeilor, care reprezintă aproximativ 75% din utilizatorii finali pentru mai multe magazine online prezente în catalogul nostru. De aceea de inzerția în catalog au interes în special magazine online cu produse destinate în special pentru femei.

În ediția de primăvară însă am poziționat în catalog campania magazinului online OMBRE ce a conținut ofertă de îmbrăcăminte pentru bărbați. Strategia comunicării a fost aleasă în sloganul: Femei, nu uitați de bărbații voștri.

Campania a avut rezultate foarte bune și s-a dovedit, că femeile nu cumpără doar pentru satisfacția proprie dar achiziționează și pentru jumătatea lor.

Campania a fost efectuată în Polonia într-o cantitate de 120 000 buc. Rata conversiei a ajuns la valoarea de 0,75%.

ombre medium

  1. Cataloage de vouchere de Crăciun cu o reducere de 10% Comments Off on Cataloage de vouchere de Crăciun cu o reducere de 10%
  2. Cum obține clienți noi brandul de fashion Orsay Comments Off on Cum obține clienți noi brandul de fashion Orsay
  3. Obțineți clienți noi cu o reducere de -15% la catalogul de vouchere din 5 țări deja Comments Off on Obțineți clienți noi cu o reducere de -15% la catalogul de vouchere din 5 țări deja
  4. SAMPLING-ul ca și formă diferită de promovarea vânzărilor Comments Off on SAMPLING-ul ca și formă diferită de promovarea vânzărilor
  5. PACHET PLUS a participat la cel mai mare eveniment de e-commerce din România – GPeC 2017 Comments Off on PACHET PLUS a participat la cel mai mare eveniment de e-commerce din România – GPeC 2017
  6. Marketing de vouchere destinat achiziției de clienți pentru societate de asigurare Comments Off on Marketing de vouchere destinat achiziției de clienți pentru societate de asigurare
  7. Campanie de promovare efectivă pentru clienții sălilor de fitness Comments Off on Campanie de promovare efectivă pentru clienții sălilor de fitness
  8. Obțineți clienți noi cu o reducere de -10%, catalogul de cupoane deja în 5 țări într-o cantitate de aproape 400 000 de bucăți Comments Off on Obțineți clienți noi cu o reducere de -10%, catalogul de cupoane deja în 5 țări într-o cantitate de aproape 400 000 de bucăți
  9. Marketing de vouchee efectiv și pentru magazine online specializate în produse de mobilier Comments Off on Marketing de vouchee efectiv și pentru magazine online specializate în produse de mobilier