Alegerea conceptului de direct mail este la latitudinea dvs.

  • Voucher în format DL (210 x 100 mm) pentru un client
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse sau parteneri, precum și în funcție de caracteristici ale cumpărătorilor (vârstă, sex, obiceiuri de cumpărături)
  • Prețul include tipărirea și distribuția materialelor de publicitate

 

  • Doi clienți împart un cupon în format DL (210 x 100 mm) 
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse (lifestyle, hobby, tehnologie)
  • Prețul include tipărirea și distribuția materialelor de publicitate
  • Material publicitar propriu de orice natură – pliant, broșură, catalog – a unui client
  • Posibilitate de segmentare în funcție de categorii de produse sau parteneri, precum și în funcție de caracteristici ale cumpărătorilor (vârstă, sex, obiceiuri de cumpărături)
  • Prețul include doar distribuție materialelor
  • Voucher în format DL (210 x 100 mm) sau A6 (145 x 105 mm) cu un card exclusiv atașat care conține codul de reducere
  • Posibilitatea de a selecta grupul țintă în funcție de categorii de produse sau parteneri, precum și în funcție de caracterisiticile cumpărătorilor ( vârstă, sex, obiceiuri de cumpărături)
  • Prețul include tipărirea și distribuția materialelor publicitare