Întrebări frecvente

Ce face rețeaua PACHET PLUS?

Rețeaua PACHET PLUS este formată din magazine online mari, medii dar și magazine online mici, care oferă pachetele lor pentru distribuirea produselor de publicitate și mostre.
Combinând volumul pachetelor magazinelor online într-o singură rețea, profită cu toții – magazinele online au o sursă de venit în plus inserând materialele de publicitate în pachetele lor, clienții au posibilitatea de a se adresa unui grup țintă de cumpărători online activi în funcție de categoriile specificate.

Cât costă prezența în rețeaua PACHET PLUS?

Prezența, la fel și înregistrarea în rețeaua PACHET PLUS este pentru toți partenerii gratuită. Deasemenea și materialele de publicitate comandate de dumneavoastră le livrăm în mod gratuit. În afara inserării materialelor de publicitate în pachetele dumneavoastră, nu Vă revin nici un fel de costuri adiționale.

Ce se întămplă după înregistrarea în rețeaua PACHET PLUS?

După înregistrarea în rețeaua PACHET PLUS, veți primi informații despre ofertele actuale și posibilități de inserare a produselor de publicitate în pachetele dumenavoastră. Comanda și inserarea produselor de publicitate este de bunăvoie și depinde doar de dumneavoastră care produse le comandați din oferta actuală. Oferte individuale, cât și comanda acestor produse de publicitate puteți face în contul dumneavoastră personal. Materialele de publicitate o să Vă fie livrate gratuit la adresa specificată. Ulterior, aceste materiale o sa le inserați în coletele dumneavoastră. Pentru a putea vedea căte pachete cu materialele de publicitate ați trimis deja, în contul dumneavoastră trebuie să raportați cel puțin o data la două săptămâni numărul pachetelor trimise. Fiecare lună veți primi un raport referitor la remunerația dumneavoastră.

Ce înseamnă prezența în rețeaua PACHET PLUS pentru afacerea mea?

Pentru voi ca și partener, înseamnă inserarea a cel mult patru materiale de publicitate sau mostre în pachetele voastre. Din punct de vedede procedural, nu reprezintă nimic mai mult, deoarece în pachete oricum trebuie să inserați facutra, avizul de însoțire a mărfii sau eventual alte documente.

Pot să îmi aleg din ofertă care dintre materiale de publicitate să inserez?

Alegerea produselor care vor fi inserate în pachete aparține doar de partener. Din oferta actual, partenerul poate alege care material de publicitate să insereze și care nu.

Plătesc costurile de livrare pentru materialele de publicitate primite de la PACHET PLUS?

Livrarea produselor este gratuită. Materialele de publicitate sau mostrele se vor livra gratuit la adresa specificată de dumneavoastră.

Care sunt cerințele referitoare la raportarea numărului de produse distribuite?

Raportarea stării și cantității produselor deja distribuite nu Vă ocupă mai mult de 2 minute din timpul dumneavoastră. În contul dumneavoastră este necesar să raportați o data la doua săptămâni numărul pachetelor trimise cu produsele de publicitate inserate.

Cât pot să câstig în rețeaua PACHET PLUS?

Valoarea remunerației depinde de ofertă, dar și de cantitatea materialelor de publicitate comandată pentru inserare și distribuire. Remunerația pentru inserarea materialelor de publicitate este gradată în funcție de tipul, greutatea și formatul materialului de publicitate. Toate materialele de publicitate disponibile pentru inserare destinate în funcție de segmentul magazinului dumneavoastră online, le găsiți în contul dumneavoastră, deasemenea la oferte noi veți fi informat și prin e-mail. Fiecare material de publicitate are specificat și valoarea remunerației pentru inserarea acestuia. Într-un singur pachet puteți insera maxim 4 materiale de publicitate diferite. Dacă în pachetele dumneavoastră inserați și o reclama proprie, atunci puteți insera maxim 3 materiale de publicitate de la PACHET PLUS. Avizul de însoțire a mărfii și factura nu sunt considerate materiale de publicitate.

Când și sub ce formă mi se va plăti remunerația pentru inserarea și distribuirea materialelor de publicitate?

Valoarea remunerației puteți verifica pe parcurs în contul dumneavoastră. Până la data de 15 a fiecărei luni, veți primi raportul legat de remunerație dumneavoastră pentru luna precedentă. Remunerația ulterior este trimisă în contul dumneavoastră în maxim 14 zile de la primirea raportului.
Valoarea minimă care se plătește este de 100 EUR. Dacă în decurs de o lună valoarea remunerației este mai mică decăt această sumă, remunerația respectivă este transferată în următoarea lună până când se ajunge la valoarea minimă de plată.

Dece aveți nevoie de dovada distribuirii și cum arată aceasta?

Verificarea numărului de pachete expediate este un proces standard, pe baza căruia oferim clienților noștri siguranța expedierii materialelor de publicitate.
Ca și dovada expedierii pacheteleor, ne puteți oferi un document care prezintă numărul pachetelor trimise într-o lună. Poate fi de exemplu factura lunară de la firma de curierat sau transport. Toate informațiile pot fi șterse, pentru noi este important să fie vizibil numărul sau cantitatea pachetelor expediate pentru perioada respectivă.

De ce nu primesc materialele de publicitate comandate?

Motivele pentru care nu V-au fost livrate toate materialele de publicitate, pot fi mai multe:

  • Reclamele nu mai sunt la dispoziție, au fost comandate deja de către alți parteneri.
  • În perioada respectivă, distribuiți deja alte 4 materiale de publicitate.
  • Materialul de publicitate respectiv nu poate fi distribuit cu unul deja existent (excluderea concurenței).

Motivul exact îl puteți gâsi într-un mail, care va fi trimis de fiecare dată din partea noastră.

Dacă aveți mai multe întrebări, contactați-ne la info@pachetplus.ro, sau la numărul de telefon +40730 553 544.

Recent Posts

E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta

Dorim să vă atragem atenția asupra unui eveniment din lumea online-ului care va avea loc în curând și care va da startul anului 2019. Dacă timpul vă perimite, atunci cu siguranță nu ar trebui să ratați unul dintre cele mai mari evenimente din Ungaria – Ecommerce EXPO, care va aduce numeroase oportunități de creștere a eficienței magazinelor online la început de drum, dar și a celor deja cunoscute pe piața din Ungaria.

Ce este de fapt E-commerce EXPO?
Acesta este al 4-lea an în care este organizat acest eveniment de o zi și care aduce informații, știri, tendințe, analize și experiențe practice în crearea, funcționarea și gestionarea magazinelor online, marketing-ului online precum și a vânzărilor. Un eveniment care oferă posibilitatea de a învăța, de a dobândi sau de a consolida prietenii și parteneriate și, nu în ultimul rând, oportunitatea de a câștiga noi contacte sau clienți.

EXPO_012019_HU_Speakers

Peste 40 de lectori de la care ne putem inspira, peste 55 de expozanți speciali și peste 2000 de participanți vor fi pe data de 24 ianuarie la Conferința de la Lourdes și Rendezvényközpont. Veți avea ocazia să vă întâlniți și să vă inspirați de la profesioniști cum ar fi consultantul de marketing Kriszt Janat, de la Google Illés Vadász, precum și expertul în marketing online András Szőke și mulți alți experți din Ungaria și din străinătate.

Desigur și filiala noastră din Ungaria PACHET PLUS – CSOMAG PLUS va fi acolo. Pe post de expozant, este pregătită să răspundă la toate întrebările participanților și să împărtășească experiențele practice din lumea marketing-ului cupoanelor off-line și online. Dacă intenționați să participați sau să recomandați acest eveniment partenerilor voștri din Ungaria, vom fi încântați dacă vă veți opri la standul nostru.

Mai multe informații despre program https://www.ecomexpo.hu

LURDY, KONFERENCIA ÉS RENDEZVÉNYKÖZPONT
1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.
2019.01.24. 9:00 – 19:00

 Poziția standului: Nu. 42

EXPO_map

  1. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  2. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  3. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză
  4. EXPO & Conference Warsaw 2018 Comments Off on EXPO & Conference Warsaw 2018
  5. Conferința WEBTOP100 Praga Comments Off on Conferința WEBTOP100 Praga
  6. Confernița INTERNET HUNGARY 2018 Comments Off on Confernița INTERNET HUNGARY 2018
  7. Aniversarea zilei de naștere Philips Comments Off on Aniversarea zilei de naștere Philips
  8. Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber Comments Off on Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber
  9. Cum să abordăm în mod eficient clienți noi? Comments Off on Cum să abordăm în mod eficient clienți noi?