Întrebări frecvente

Ce face rețeaua PACHET PLUS?

Rețeaua PACHET PLUS este formată din magazine online mari, medii dar și magazine online mici, care oferă pachetele lor pentru distribuirea produselor de publicitate și mostre.
Combinând volumul pachetelor magazinelor online într-o singură rețea, profită cu toții – magazinele online au o sursă de venit în plus inserând materialele de publicitate în pachetele lor, clienții au posibilitatea de a se adresa unui grup țintă de cumpărători online activi în funcție de categoriile specificate.

Cât costă prezența în rețeaua PACHET PLUS?

Prezența, la fel și înregistrarea în rețeaua PACHET PLUS este pentru toți partenerii gratuită. Deasemenea și materialele de publicitate comandate de dumneavoastră le livrăm în mod gratuit. În afara inserării materialelor de publicitate în pachetele dumneavoastră, nu Vă revin nici un fel de costuri adiționale.

Ce se întămplă după înregistrarea în rețeaua PACHET PLUS?

După înregistrarea în rețeaua PACHET PLUS, veți primi informații despre ofertele actuale și posibilități de inserare a produselor de publicitate în pachetele dumenavoastră. Comanda și inserarea produselor de publicitate este de bunăvoie și depinde doar de dumneavoastră care produse le comandați din oferta actuală. Oferte individuale, cât și comanda acestor produse de publicitate puteți face în contul dumneavoastră personal. Materialele de publicitate o să Vă fie livrate gratuit la adresa specificată. Ulterior, aceste materiale o sa le inserați în coletele dumneavoastră. Pentru a putea vedea căte pachete cu materialele de publicitate ați trimis deja, în contul dumneavoastră trebuie să raportați cel puțin o data la două săptămâni numărul pachetelor trimise. Fiecare lună veți primi un raport referitor la remunerația dumneavoastră.

Ce înseamnă prezența în rețeaua PACHET PLUS pentru afacerea mea?

Pentru voi ca și partener, înseamnă inserarea a cel mult patru materiale de publicitate sau mostre în pachetele voastre. Din punct de vedede procedural, nu reprezintă nimic mai mult, deoarece în pachete oricum trebuie să inserați facutra, avizul de însoțire a mărfii sau eventual alte documente.

Pot să îmi aleg din ofertă care dintre materiale de publicitate să inserez?

Alegerea produselor care vor fi inserate în pachete aparține doar de partener. Din oferta actual, partenerul poate alege care material de publicitate să insereze și care nu.

Plătesc costurile de livrare pentru materialele de publicitate primite de la PACHET PLUS?

Livrarea produselor este gratuită. Materialele de publicitate sau mostrele se vor livra gratuit la adresa specificată de dumneavoastră.

Care sunt cerințele referitoare la raportarea numărului de produse distribuite?

Raportarea stării și cantității produselor deja distribuite nu Vă ocupă mai mult de 2 minute din timpul dumneavoastră. În contul dumneavoastră este necesar să raportați o data la doua săptămâni numărul pachetelor trimise cu produsele de publicitate inserate.

Cât pot să câstig în rețeaua PACHET PLUS?

Valoarea remunerației depinde de ofertă, dar și de cantitatea materialelor de publicitate comandată pentru inserare și distribuire. Remunerația pentru inserarea materialelor de publicitate este gradată în funcție de tipul, greutatea și formatul materialului de publicitate. Toate materialele de publicitate disponibile pentru inserare destinate în funcție de segmentul magazinului dumneavoastră online, le găsiți în contul dumneavoastră, deasemenea la oferte noi veți fi informat și prin e-mail. Fiecare material de publicitate are specificat și valoarea remunerației pentru inserarea acestuia. Într-un singur pachet puteți insera maxim 4 materiale de publicitate diferite. Dacă în pachetele dumneavoastră inserați și o reclama proprie, atunci puteți insera maxim 3 materiale de publicitate de la PACHET PLUS. Avizul de însoțire a mărfii și factura nu sunt considerate materiale de publicitate.

Când și sub ce formă mi se va plăti remunerația pentru inserarea și distribuirea materialelor de publicitate?

Valoarea remunerației puteți verifica pe parcurs în contul dumneavoastră. Până la data de 15 a fiecărei luni, veți primi raportul legat de remunerație dumneavoastră pentru luna precedentă. Remunerația ulterior este trimisă în contul dumneavoastră în maxim 14 zile de la primirea raportului.
Valoarea minimă care se plătește este de 100 EUR. Dacă în decurs de o lună valoarea remunerației este mai mică decăt această sumă, remunerația respectivă este transferată în următoarea lună până când se ajunge la valoarea minimă de plată.

Dece aveți nevoie de dovada distribuirii și cum arată aceasta?

Verificarea numărului de pachete expediate este un proces standard, pe baza căruia oferim clienților noștri siguranța expedierii materialelor de publicitate.
Ca și dovada expedierii pacheteleor, ne puteți oferi un document care prezintă numărul pachetelor trimise într-o lună. Poate fi de exemplu factura lunară de la firma de curierat sau transport. Toate informațiile pot fi șterse, pentru noi este important să fie vizibil numărul sau cantitatea pachetelor expediate pentru perioada respectivă.

De ce nu primesc materialele de publicitate comandate?

Motivele pentru care nu V-au fost livrate toate materialele de publicitate, pot fi mai multe:

  • Reclamele nu mai sunt la dispoziție, au fost comandate deja de către alți parteneri.
  • În perioada respectivă, distribuiți deja alte 4 materiale de publicitate.
  • Materialul de publicitate respectiv nu poate fi distribuit cu unul deja existent (excluderea concurenței).

Motivul exact îl puteți gâsi într-un mail, care va fi trimis de fiecare dată din partea noastră.

Dacă aveți mai multe întrebări, contactați-ne la info@pachetplus.ro, sau la numărul de telefon +40730 553 544.

Recent Posts

Este o bucurie să cumpărați de pe Answear. Deja știm de ce!

ANSWEAR.hu și filiala din Ungaria PACHET PLUS au început să colaboreze în anul 2017 și de atunci au avut mai multe proiecte comune sub formă de vouchere printate și campanii online pe portalul de cupoane KUPLIO.hu. Anul trecut Krisz Sebó a devenit country manager-ul filialei Answear din Ungaria și am discutat cu el despre schimbările, realizările din ultimul timp precum și despre planurile de viitor.

 Anul trecut a adus multe schimbări pozitive spre exemplu v-ați schimbat site-ul online www.answear.hu. De ce ați decis să îl reînnoiți?

Face parte dintr-un proces mai amplu. Momentan activăm în 7 țări (Polonia, Ucraina, Slovacia, Bulgaria, România, Ungaria) iar brandul însine a fost înființat în decembrie 2010, deci au trecut deja 9 ani de la marele start. A fost momentul potrivit pentru o schimbare. În Ungaria am început în anul 2016, iar lumea online se schimbă de pe o zi pe alta, la fel se modifică cerințele și rolul nostru este să urmărim schimbările și să ținem pasul cu ele.

 De ce este o experiență să facem cumpărături la voi?

Nu știu cum sunteți voi, dar eu întotdeauna mă grăbesc. Ne dorim ca, cumpărăturile să nu fie o altă problemă pentru oameni, ci să facem din această activitate una extrem de eficientă într-un timp cât mai scurt – ceea ce este foarte rar în zilele noastre. Pagina actualizată și funcțiile noi sunt exact ce aveți nevoie. Datorită noilor filtre deasupra produselor, este mult mai ușor să găseșiți produsul pe care îl căutați. Sistemul salvează automat filtrele setate, care pot fi apoi eliminate cu un singur clic. Dacă ați găsit în oferta noastră produsul mult visat, acum cu ajutorul fotografiilor mult mai mari și mai detaliate și cu o descriere mult mai exactă a produsului, puteți vedea produsul mai îndeaproape și să îl adăugați la produse „favorite” de unde poate fi adăugat în coșul de cumpărături în orice moment. Designul general al site-ului s-a schimbat și cu noi caracteristici. Am rămas într-un design minimalist, dar cu multe alte categorii pe care le-am plasat pe pagina principală.

Aveți și un program de fidelitate nou…

Da, toți cei care se alătură clubului Answear vor primi condiții mult mai avantajoase. Practic, pentru fiecare comandă, clientul câștigă puncte pe care le poate folosi la următoarea comandă. Ultima  noutate este că, punctele Answear Club le puteți folosi și la produsele cu discount, ceea ce înseamnă că puteți cumpăra de la noi mult mai ieftin chiar și de până la 50%.

Ați schimbat și servicului de curierat?

Da, de acum, serviciul de curierat GLS garantează calitatea ridicată a livrării și nu este singurul. O noutate a devenit, chiar și Coletăria cu punctele sale în care clienții noștri au posibilitatea de a ridica sau returna comenzile.

Care sunt planurile voastre de viitor?

Avem multe planuri și ne mândrim că, am reușit să realizăm câteva dintre ele la începutul acestui an. Anul trecut într-o singură noapte ne-am mutat depozitul într-un centru logistic mult mai spațios. Aceasta a însemnat mutarea a peste 2 milioane de produse, pentru care am avut nevoie de 50 de camioane și sute de ajutoare. Acesta a fost doar primul pas. Datorită solicitărilor crescute, ne dezvoltăm serviciul pentru clienți, astfel încât să putem deservi la un nivel cât mai ridicat cât mai mulți dintre clienții noștri.

De asemenea, avem în plan să acordăm mai multă atenție modei sustenabile în 2020. Anul trecut în Polonia am început proiectul EKO, un real succes. Iar în baza acestuia am dori să continuăm în această direcție, dar nu vreau să dezvălui mai multe despre asta.

Nu este niciun secret faptul, că obiectivul nostru este ca, brandul nostru să ajungă cunoscut de și mai multe persoane, iar aici contribuie atât formele clasice de promovare cât și proiectele creative. Pentru aceasta există o modalitate excelentă de a colabora cu voi prin intermediul rețelei voastre de magazine online, unde prin intermediul materialelor publicitare inserate în pachete  și cu ajutorul cupoanelor de reducere și a bannerelor online pe kuplio.hu ne vom atinge acest obiectiv.

Și dacă tot discutăm despre colaborare, cu siguranță ne-am dori să continuăm colaborarea în parteneriat cu voi pentru a putea oferi clienților noștri reduceri și de la alte magazine online. Aceasta este o valoare adăugată pe placul clienților noștri, iar noi astfel putem folosi comisionul câștigat pentru fiecare pachet pentru alte proiecte de marketing.

O selecție a celor mai bune colaborări cu filiala din Ungaria PACHET PLUS

bp_930x443_answear_hu_3

Catalog Bonus | iarnă 2019

bp_930x443_answear_hu_1

Inserări în pachete PP2 | toamnă 2019

  1. Cea mai mare conferință a SEO-experților în Bratislava (SVK) Comments Off on Cea mai mare conferință a SEO-experților în Bratislava (SVK)
  2. Mobelix – tot ce este mai bun, acum mai avantajos Comments Off on Mobelix – tot ce este mai bun, acum mai avantajos
  3. Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online Comments Off on Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online
  4. Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere Comments Off on Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere
  5. Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019 Comments Off on Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019
  6. Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu Comments Off on Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu
  7. Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii Comments Off on Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii
  8. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  9. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore