Catalog Bonus Offline


Concept de marketing în publicitate, destinat pentru clienți neconcurenți, prezentat sub forma unui catalog de vouchere de 12 – 16 pagini. Instrument de marketing, care oferă un raport avantajos între impact puternic și prețul pentru abordarea unui singur client.

  • Abordare directă a clienților online potențiali și a celor existenți
  • Prezentare individualăa clientului pe o pagină cu distribuire directă în coletele magazinelor online
  • Segmentul dominant: FEMEIca și clienți online
  • Garanția exclusivității a inserentuluidin cadrul segmentului, cu promovarea logo-ului pe prima pagină

Specificații tehnice

Dimensiunea catalogului: 190 x 93 mm sau 145 x 145 mm
Hârtie: 90 – 115 ONM
Greutate: 10 g – 15 g
Legătura: V1 sau V2
Prima pagină este de imagine, cu lista și logo-urile clienților din ediția respectivă.

  • Publicul țintă: magazinele online orientate către clientela de femei
  • Timpul distribuției: 6 săptămâni
  • Cantitate totală: 50 000 – 80 000 buc
  • Preț: 2.700,- RON
Recent Posts

Marketingul de cupoane nu este doar un instrument pentru magazinele online

Cupoanele și codurile de reducere sunt la prima vedere asociate cu industria modei și frumuseții, având în vedere că acestea sunt majoritare pe piață. Cu toate acestea, campaniile PACHET PLUS în care materialele promoționale sunt distribuite prin intermediul rețelei special formate din magazinele online partenere, sub formă de inserări în colete, nu se concentrează exclusiv pe modă, încălțăminte și produse cosmetice. Acest canal de marketing poate fi utilizat eficient de către site-uri online din diferite domenii. Cel mai bun exemplu în acest sens este actuala colaborarea a filialei din Polonia PACHET PLUS și Booking.com.

booking2

Booking.com oferă de peste 23 de ani o bază de date cu hoteluri și apartamente pentru înnoptat, care se află în constantă creștere. De asemenea, clienții beneficiază de rezervări de zbor, închirieri de autoturisme și transferuri la aeroport. În prezent, compania are filiale în 70 de țări, iar site-ul lor online este adaptat în peste 43 de limbi, ceea ce dovedește, fără îndoială, succesul său internațional.

Cu toate acestea, poziția globală a companiei nu este un motiv pentru a opri activitățile de marketing. Dimpotrivă, ele trebuie planificate și repetate cu succes. În aprilie 2019, Booking.com a început o colaborare cu filiala PACHET PLUS din Polonia pentru a crea o campanie de atragere de noi clienți și de conștientizarea mărcii. A fost distribuit un cupon cu o formă atractivă de promovare de înapoierea banilor. Clienții care au rezervat cazare pe Booking.com folosind un link special au obținut după finalizarea șederii până la 100 PLN sau rambursarea banilor.

booking1b

Rezultatele acestei campanii au fost unele extrem de pozitive și de aceea s-a decis o nouă colaborarea printr-o altă campanie promoțională, nu numai în Polonia, ci și în Republica Cehă. Suntem convinși că această nouă colaborare între PACHET PLUS și Booking.com va fi una de succes!

  1. Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere Comments Off on Voucherele Peek&Clopenburg nu reprezintă doar o simplă reducere
  2. Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019 Comments Off on Noua imagine Klenoty Aurum în anul 2019
  3. Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu Comments Off on Dacă doriți ochelari de soare, atunci le găsiți pe Smartoptika.hu
  4. Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii Comments Off on Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii
  5. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  6. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  7. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  8. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză
  9. EXPO & Conference Warsaw 2018 Comments Off on EXPO & Conference Warsaw 2018