Catalog Bonus Offline


Concept de marketing în publicitate, destinat pentru clienți neconcurenți, prezentat sub forma unui catalog de vouchere de 12 – 16 pagini. Instrument de marketing, care oferă un raport avantajos între impact puternic și prețul pentru abordarea unui singur client.

  • Abordare directă a clienților online potențiali și a celor existenți
  • Prezentare individualăa clientului pe o pagină cu distribuire directă în coletele magazinelor online
  • Segmentul dominant: FEMEIca și clienți online
  • Garanția exclusivității a inserentuluidin cadrul segmentului, cu promovarea logo-ului pe prima pagină

Specificații tehnice

Dimensiunea catalogului: 190 x 93 mm sau 145 x 145 mm
Hârtie: 90 – 115 ONM
Greutate: 10 g – 15 g
Legătura: V1 sau V2
Prima pagină este de imagine, cu lista și logo-urile clienților din ediția respectivă.

  • Publicul țintă: magazinele online orientate către clientela de femei
  • Timpul distribuției: 6 săptămâni
  • Cantitate totală: 50 000 – 80 000 buc
  • Preț: 2.700,- RON
Recent Posts

Stoklasa, mai mult decât o sută de bucurii

Stoklasa aduce inspirații de sezon oamenilor creativi, precum și idei creative pentru locuință. Pentru a-și consolida poziția de lider pe piața din Cehia și gradul de conștientizare a mărcii pe piețele din Slovacia, Ungaria și Polonia, societatea oferă în campania de primăvară un cupon de reducere de -20% la întreg sortimentul magazinului online.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și a magazinelor online partenere din Slovacia, Ungaria și Polonia se adresează activ unui număr de peste 250 000 de clienți activi online. Ediția de primăvară a Catalogului Bonus Offline – Ladies 2019, din cadrul căruia voucherul Stoklasa face parte, oferă o reducere avantajoasă la cumpărarea accesoriilor creative, mărgelelor, textilelor, decorațiunilor și a altor produse creative în magazinul online www.stoklasa.hu. 

Anul trecut, Stoklasa a realizat o campanie de toamnă prin intermediul rețelei PACHET PLUS, oferind spațiu pentru achiziționarea cadourilor de Crăciun potrivite. Cu această campanie de primăvară dorește să abordeze viitoarele mirese oferindu-le o mulțime de accesorii și decorațiuni, nu numai în culoarea tradiționalului alb, ci și în culoarea mystic violet în diferitele sale nuanțe.

Datorită segmentării corespunzătoare, voucherul se adresează clienților în funcție de VÂRSTĂ și GEN, precum și în funcție de preferințele categoriei  MODĂ sau a categoriei  FRUMUSEȚE ȘI STIL DE VIAȚĂ, care este unul dintre cele mai puternice segmente și cu o returnare a investiției interesantă în această perioadă.

Forma tipărită a activității de achiziție este doar unul dintre canalele strategiei globale de marketing a companiei Stoklasa, care va contribui la obținerea de clienți noi și la consolidarea poziției strategice pe piață nu numai în Cehia, ci și în Slovacia, Ungaria și Polonia.

3_vouchers_stoklasa

  1. E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta Comments Off on E-commerce EXPO 24.01.2019 Budapesta
  2. Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore Comments Off on Schimbarea garderobei cu Voucherul UrbanStore
  3. Puterea reală a cupoanelor de reducere Comments Off on Puterea reală a cupoanelor de reducere
  4. Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză Comments Off on Magazinul online About You a intrat pe piața poloneză
  5. EXPO & Conference Warsaw 2018 Comments Off on EXPO & Conference Warsaw 2018
  6. Conferința WEBTOP100 Praga Comments Off on Conferința WEBTOP100 Praga
  7. Confernița INTERNET HUNGARY 2018 Comments Off on Confernița INTERNET HUNGARY 2018
  8. Aniversarea zilei de naștere Philips Comments Off on Aniversarea zilei de naștere Philips
  9. Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber Comments Off on Magaznul online Oblečsadoroboty.sk se gândește la clienți săi și în timpul lor liber