Din punctul de vedere al consumatorului, materialele publicitare inserate în pachete sau reviste sunt una dintre cele mai utile forme de publicitate. Consumatorii le primesc mai pozitiv decât reclamele la televizor, radio sau orice altă formă de media. Este singurul mediu offline care ajunge 100% la clienții online.
Aducem concepte unice
1. Targetarea directă a grupului țintă al clientului
Ne vom adresa clienții dvs. potențiali conform specificațiilor preferate de dvs. Vă vom pune în legătură cu cele mai puternice magazine online și editori din peste 20 de țări din Europa.
Ne vom adresa clienții dvs. potențiali conform specificațiilor preferate de dvs. Vă vom pune în legătură cu cele mai puternice magazine online și editori din peste 20 de țări din Europa.
2. Cheia succesului este unicitatea ofertei
Vom planifica pentru dvs. forma optimă de comunicare. Vă vom ajuta să creați un material publicitar sau un cupon potrivit, precum vom asigura și producția acestuia.
Vom planifica pentru dvs. forma optimă de comunicare. Vă vom ajuta să creați un material publicitar sau un cupon potrivit, precum vom asigura și producția acestuia.
3. Respectarea termenelor campaniei
Ne vom asigura ca materialele dumneavoastră să fie livrate cumpărătorilor potențiali la momentul potrivit.
Ne vom asigura ca materialele dumneavoastră să fie livrate cumpărătorilor potențiali la momentul potrivit.
4. Optimizăm fiecare campanie
Pentru fiecare campanie, încercăm să găsim raportul optim între preț și impactul campaniei. Depinde întotdeauna de dvs. dacă ne concentrăm pe optimizarea rezultatelor sau pe cât mai mulți clienți câștigați.
Pentru fiecare campanie, încercăm să găsim raportul optim între preț și impactul campaniei. Depinde întotdeauna de dvs. dacă ne concentrăm pe optimizarea rezultatelor sau pe cât mai mulți clienți câștigați.
Materialele publicitare inserate sunt o consultare personală cu recomandare
Campaniile noastre funcționează
Contact direct la domiciliu
Contactul fizic cu materialele publicitare determină tot mai mult succesul campaniei. Cu toții suntem fericiți când putem desface pachetul, este întotdeauna un moment cu totul special!
Clientul se simte liber să decidă
Clientul nu se simte sub presiune prin această formă de publicitate și simte că decizia lui este una liberă.
Campanii 100% măsurabile
În funcție de setările mecanismului campaniei, sunt disponibile diferite metode pentru a evalua și măsura conversiile și rezultatele campaniei. Campaniile offline pot fi măsurate on-line.
85 %
dintre cumpărători consideră utile cupoanele de reducere tipărite
42 %
dintre respondenți citesc materialul și vizitează site-ul inserentului
18 %
dintre respondenți ar recomanda oferta prietenilor