BALÍK PLUS s.r.o. a fost reprezentată de către filiala maghiară CSOMAG PLUSZ Kft. pentru prima oară. Despre acest eveniment vă prezentăm căteva informații din partea country managerului Katalin Paál.
Cum evaluați acest eveniment?
E-commerce EXPO este o expoziție de afaceri online care mi-a plăcut foarte mult. Din poziția expozantului am avut o mare oportunitate de a ne întâlni cu mulți oameni din afaceri, atât clienții activi, cât și partenerii noștri. EXPO a adus, de asemenea, numeroase noi contacte din alte magazine online, indiferent dacă se află în poziția proprietarilor sau comercianților, cu care am discutat multe subiecte interesante.
Care a fost subiectul cel mai discutat?
Cel mai discutat subiect a fost probabil cel despre produsele și serviciile noastre. Clienții au analizat modul în care am lucrat cu succes la campanii internaționale, care este controlul calității procesului de distribuție și cum ne pregătim pentru ediția de primăvară a noului catalog LADIES 2018. De asemenea, am prezentat noutatea instrumentului nostru online – e-mailing exclusiv prin portalul vasekupony.sk, prin care crește impactul direct asupra clienților online. În schimb pentru partenerii noștri, am pregătit noutatea PACHET PLUS LOYALITY, fiind un instrument atăt de marketing căt și de asigurarea procesului de inserare și distribuire a materialelor publicitate în colete.
Care sunt reacțiile directe la acest produs?
În general, partenerii au apreciat posibilitatea de a participa activ la distribuirea voucherelor de reducere prin prezentarea eshop-ului lor. Într-adevăr, comercianții simt nevoia de a întări brandingul în ochii clientului, de a-și crește loialitatea și de ai motiva pentru achiziții repetate. PACHET PLUS LOYALITY aduce o nouă formă de comunicare directă. Permite plasarea voucherelor într-un plic elegant, care împiedică o primă impresie proastă imediat ce pachetul este deschis. Cu acest produs, voucherele de reducere tipărite nu vor mai fi împrăștiate prin pachet, dar ele vor reprezenta elegant magazinul online și vor purta un mesaj valoros, și anume “mulțumire și recompensă pentru achiziție” pentru clientul online.
Pentru cine este PACHET PLUS LOYALITYdestinat?
După cum am menționat mai devreme, acest produs este un ambalaj pentru inserarea voucherelor de reducere, deoarece partenerii noștri au posibilitatea să insereze până la 4 vouchere de reducere în colet. Este un produs conceput pentru magazinele noastre partenere, aduce o anume ordine în colet, iar din punct de vedere al marketingului, permite creșterea de conștientizare a magazinului online, precum și loialitatea clienților online.
Cum a fost pregătit standul CSOMAG PLUSZ pentru acest eveniment?
În acest an am încercat să îmbunătățim vizibilitatea standului nostru printr-un perete universal Pop-Up, care a ajutat vizitatorii să înțeleagă mai bine serviciile și produsele noastre atât offline, căt și cele online prin intermediul portalului de reduceri kuplio.hu. De asemenea, am prezentat vizitatorilor un nou videoclip de prezentare (în curând și pe www.pachetplus.ro), explicând în termeni simpli modul în care funcționează întreaga rețea de inserare și distribuire materiale promoționale. Sincer, mulți marketeri nu au cunoscut forma noastră de marketing direct și au fost foarte interesați de ideea de a se adresa clienților online prin intermediul unui print, și asta în funcție de segmentarea proprie.
Planuiți să participați la E-commerce EXPO și anul viitor?
Cu siguranță da, dar înainte de a intra în anul următor, vom participa și la alte evenimente europene. Avem planificată deja participarea la E-commerce EXPO în luna Mai din București, dar și prezența la la un eveniment similar și în Cracovia. Participarea la fiecare conferință ne permite să aprofundăm relațiile cu clienții și partenerii noștri actuali, să împărtășim sfaturi, experiențe valoroase și să întâlnim noi oameni interesanți.
Vă urez succes în continuare și să vă întoarceți cu așa entuziasm și de la alte evenimente planificate. Vă mulțumesc pentru discuție.
Pe blogul nostru pachetplus dar și pe rețelele sociale linked in și facebook, vom publica acum atât activitățile pregătite, cât și cele în desfășurare. Vom fi bucuroși dacă veți începe să ne urmăriți și o să ne dați un “like”. Mulțumesc.