Publicat

Peste 90% din voucherele tipărite și trimise de BALÍK PLUS oferă reducere pentru client. Și are multe motive.

Oferirea de reduceri în timpul unei campanii de marketing pentru achiziții poate fi extrem de benefică din mai multe motive:

  1. Atragerea de noi clienți: reducerile pot reduce bariera de intrare pentru clienții potențiali, făcându-i mai probabil să încerce produsul sau serviciul dvs.
  2. Creșterea ratelor de conversie: o reducere la timp poate transforma clienții potențiali interesați în clienți plătitori, sporind ratele de conversie.
  3. Crearea gradului de cunoaștere a mărcii: ofertele promoționale generează entuziasm și atrag atenția asupra mărcii dvs., mai ales dacă sunt comercializate eficient.
  4. Încurajarea achizițiilor pentru prima dată: O experiență inițială pozitivă cu o achiziție cu reducere poate construi loialitatea și încrederea clienților.
  5. Generarea de vânzări imediate: voucherele pot crea un sentiment de urgență. Acest lucru poate duce la o creștere rapidă a volumului vânzărilor și a veniturilor.

Dar ce reducere ar trebui să oferi?

Există deja un răspuns. Conform cercetărilor de marketing la nivel mondial, aceasta depinde de prețul mărfurilor.

Pentru a aplica în mod eficient reducerile, luați în considerare intervalul de preț al produsului:

  • Dacă produsul costă mai mult de 100 EUR, aplicați o reducere la sumă fixă ​​(de exemplu, „20 EUR reducere”).
  • Dacă produsul costă mai puțin de 100 €, aplicați o reducere procentuală (de exemplu, „20% reducere”).

Această regulă se aplică și pentru aproape fiecare monedă. De exemplu, dacă un articol are prețul de 150RON utilizați o reducere de 30 RON în loc de 20%.

*cercetare de Sandra Vavrik CZOMAGPLUS

În studiile de caz PACHET PLUS am descoperit că de multe ori prima achiziție este mai mică de 100 €, conform ofertei clienților noștri și coșului mediu din țările din Europa Centrală. Drept urmare, recomandăm clienților noștri să folosească un procentaj de reducere.

Dacă aveți nevoie de sfaturi și opțiuni pentru ca afacerea dvs. să înceapă o campanie de marketing direct cu tichete cadou, nu ezitați să ne contactați.