Publicat

Păstrarea clienților existenți este pentru majoritatea companiilor semnificativ mai ieftin decât achiziționarea a noi clienți.

Prin urmare, construirea unei relații cu clienții, precum și modalitatea de a depăși așteptările lor, este important. Utilizați inserțiile de pachete pentru a vă re-angaja clienții.

 

Cum puteți îmbunătăți experiența de cumpărături a clienților dvs.? Oferim webshop-urilor partneri oportunitatea de a comunica cu clienții lor prin introducerea în pachete unui plic de marcă cu vouchere atractive.

 

Produsul PACHET PLUIS LOYALTY oferă 2 tipuri de programe de loialitate:

Dacă alegeți PP Loialitate Program 3, clienții dvs vor primi un plic personalizat exclusiv. Plicul conține 3 vouchere atractive de la branduri bine cunoscute. Noi vom avea grijă de imprimarea materialelor și vom livra plicurile pregătite în depozitul dvs. În plus, veți primi recompensă pentru fiecare plic înserat.Deci, nu doar clienții, ci și dvs beneficiați din această colaborare. Clienții dvs vor primi valoare adăugată sub forma unui voucher cadou iar dvs veți putea reduce costurile de ambalare.

Dacă sunteți interesați și de re-angajarea clienților, alegeți PP Loialitate Program 4 care vă permite să inserați propriul cupon. Plicul va conține pe lângă cele 3 cupoane de la branduri cunoscute și voucherul dvs. Cu propriul voucher puteți re-angaja imediat clientul și îl puteți motiva de o achiziție nouă. Celelalte 3 cupoane aflate în plic vor fi de la branduri non-concurente. Veți primi întregul serviciu ce include printarea plicului, 3 cupoane de la alte branduri plus voucherul dvs , toate livrate în depozitul partenerilor fără costuri suplimentare.

Dvs decideți ce va apărea pe cuponul propriu. Puteți prezenta un nou serviciu clienților dvs sau puteți oferi un cod de reducere ori un cupon cadou pentru următoarea achiziție. Cu această abordare puteți converti mai ușor un client nou într-un cumpărător recurent.
Dacă trimiteți, de asemenea, newslettere pe mail de mai multe ori pe lună, dar nu aduce rezultatele dorite, poate este momentul potrivit pentru a încerca o nouă abordare și să vă conectați magazinul online cu o strategie offline.

 

Creșteți rata de conversie cu 5%

Cifrele vorbesc de la sine. Studiul realizat de GfK arată că până la 67% dintre respondenți vor utiliza voucherul înserat în pachet cu o probabilitate mare sau foarte mare în viitor în cazul în care este adaptat la nevoile lor. În același timp, până la 42% dintre respondenți citesc materialul publicitar sau vizitează site-ul.
Direcționarea precisă și re-angajarea pot crește rata de conversie a clienților existenți până la 5%. Pe lângă faptul că veți vinde mai mult, există o bună șansă ca clienții mulțumiți să vă lase o recenzie pozitivă sau să le spună prietenilor despre afacerea dvs.

 

Condiții de preț

Reduceți costurile de ambalare prin obținerea unei recompense de la noi. Când înserați al patrulea cupon cu oferta proprie, veți obține acest serviciu gratuit. Serviciul include imprimarea plicului,imprimarea voucherelor și inserția cupoanelor și livrarea materialelor în depozitul dvs.

 

Când are loc campania?

Campania are o dată de distribuție fixă : Octombrie – Noiembrie 2021. Asta înseamnă că puteți prezenta toate ofertele și avantajele comptetitive clienților înainte de sezonul principal. Puteți comanda acest serviciu dacă trimiteți cel puțin 2500 pachete pe lună. Volumul minim pentru imprimare este de 5000 bucăți.

 

De ce să cooperați cu PACHET PLUS?

PACHET PLUS este o rețea de magazine online pentru inserții de materiale publicitare și mostre, aceste ajungând la mai mult de 3 milioane de cumpărători online. Operăm în 9 țări în Europa Centrală și de Est – Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Ungaria, România, Bulgaria, Croația, Slovenia și Ucraina. Avem peste 2500 de parteneri și clienți și facem mai mult de 50 de milioane de inserții pe an.

Dacă aveți nevoie de informații suplimentare , vă ajutăm să găsiți cea mai bună soluție pentru magazinul dumneavoastră online.
Nu ezitați să ne contactați.

Așteptăm cu nerăbdare cooperarea noastră.