Datele recente de la companii arată că lucrul simultan la atragerea de trafic și la strategia de performanță ajută la creșterea indicatorului ROAS (Return of Advertising Spend) cu 31%. Afacerile care nu au acordat atenție construirii încrederii în brand, dimpotrivă, au experimentat o scădere a ROAS pe parcursul anului, în medie cu 32%.
Se așteaptă ca această tendință să continue, fapt pe care departamentele de marketing și executivii companiei ar trebui să-l ia în considerare atunci când dezvoltă strategii de vânzări și promovare. La PACHET PLUS, știm acest lucru de mult timp. Puteți citi despre indicatorii ROMI care permit campanii de marketing tipărit de succes în ultimul nostru studiu de caz cu Möbelix.
5 avantaje cheie ale voucherelor
Vrem să vă împărtășim de ce funcționează atât de bine marketingul cu cupoane inserate:
1. Cuponul dvs. nu va ajunge la persoană într-un moment sau loc nepotrivit. Va ajunge acasă, împreună cu pachetul pe care l-au așteptat cu nerăbdare. Astfel, prima impresie a ofertei dvs. creează emoții pozitive.
2. Voucherele cresc încrederea în brandul dvs., deoarece clientul vă percepe ca pe un partener al e-shop-ului de la care a făcut deja o comandă. Nu trebuie să vă demonstrați fiabilitatea. În plus, tot ceea ce se află în pachet va fi cu siguranță vizualizat de client, considerându-l important. Cu un design potrivit, brandul dvs. va fi ușor de reținut. Și oamenii sunt mai obișnuiți să cumpere de la companii pe care le cunosc.
3. Publicitatea online a devenit un atribut familiar al motoarelor de căutare și al site-urilor web. Ochiul uman a învățat deja să o ignore, găsind rapid “X”-ul pentru a închide fereastra enervantă. Acest lucru nu se va întâmpla cu un pliant DL. Cel mai probabil, acesta va sta pe masa de cafea pentru un timp. Drept urmare, persoana va reveni la el de mai multe ori.
4. Costul redus al publicității cu cupoane inserate în pachete permite companiilor mici să folosească acest tip de campanie de marketing. PACHET PLUS oferă oportunități de publicitate începând de la 0,05 RON per 1 potențial client în cataloagele de cupoane.
5. Offline-ul conectează online-ul, așa că puteți folosi marketingul prin inserare pentru a crește traficul către proiectele dvs. de comerț electronic. În același timp, este posibil să urmăriți sursa de trafic, datorită utilizării codurilor QR și a URL-urilor web unice.
Doriți și dvs. să creați propria campanie de promovare? Contactați managerii noștri chiar acum și obțineți o ofertă de calcul gratuită.