Vă prezentăm un nou instrument de marketing crossmedial – materiale de publicitate în pachete

Firma PACHET PLUS, după modelul din Germania și din țări unde activează, precum Slovacia Cehia și Polonia, aduce pe piața de publicitate din România un instrument de marketing crossmedial, care implementează elemente de marketing direct și comunicare media.

Acest concept nou de comunicare reprezintă un instrument pentru o expediere vizată și prin acces efectivă a materialelor de publicitate și mostrelor către clienții activi online, prin inermediul pachetelor magazinelor online. Rețeaua de expediere PACHET PLUS are în prezent mai mult de 750 de magazine online din diferite segmente, prin intermediul cărora poate distribui materiale de publicitate în mai mult de 10 milioane de pachete pe an, în timp ce în fiecare zi se înregistrează între 3 și 5 parteneri noi.

Cum funcționează rețeaua PACHET PLUS?

balik

Care sunt avantajele noului instrument de marketing crossmedial de adresare a cliențilori actuali sau dobândirea de clienți noi?

  • Direcționare exactă către grupa de țintă definită cu efect de recomandare
  • Adresarea către clienți activi online – cea mai actuală bază de date de pe piață
  • Numărul minim de returnări (max. 3 – 5%)
  • 42 % din destinatari citesc reclama și vizitează pagina clientului(sursă: studiul GfK – European kuponing 2013)
  • Instrument de marketing eficient

Sunteți interesat de noul nostru instrument crossmedial? Doriți să aflați mai mult? Vizitați pagina noastră aici sau contactați-ne și putem stabili o prezentare personală.