Publicat

Am inceput turul conferintelor noastre cu the A Magyar E-Kereskedelem Napja in Budapesta, un eveniment non-profit organizat de Ecommerce Ungaria.

A fost o conferinta uriasa, in care peste 900 de magazine electronice si peste 35 de expozanti au oferit vizitatorilor cele mai recente informatii din lumea comertului electronic.

Echipa noastra maghiara a avut propriul stand, unde a avut sansa de a discuta cu vizitatorii despre cele mai noi solutii in marketingul de insertie. Conferinta din Ungaria a fost urmata de binecunoscutul Reshoper Expo, care a avut loc la Letňany  din Praga.

Reshoper conecteaza doua piete, deoarece comunitatea de comert electronic din Cehia si Slovacia au sansa de a se intalni intr-un singur loc. Suntem expozanti obisnuiti la acest mare eveniment si anul acesta nu a fost diferit.

Dupa Reshoper, am participat si la Affiliate Summit din Praga, organizat de una dintre retelele de afiliati-Vivnetworks. In timpul acestui eveniment, editorii si agentii de publicitate au avut ocazia sa se intalneasca si sa se conecteze. A fost o oportunitate grozava pentru echipa noastra de a se intalni personal cu clientii nostri, de a discuta despre colaborari si cum pot fi imbunatatite.

Intrucat activam in present pe 6 piete din regiunea CEE, nu puteam lipsi de la cel mai important eveniment din regiune- GpeC.

 

 

1200 de participant au venit la Bucuresti, in Romania, sa discute despre noile tendinte in marketing, comert electronic si retele.Daca anul trecut am participat doar online la conferinta, anul acesta am decis sa fim prezenti fizic si cu un nou stand expositional.

Cea mai recenta oprire la acest tur al conferintelor, a fost la Digital4Sofia,in Bulgaria, la Sofia, o conferinta mai restransa, cu doar 250 de participanti. Bulgaria este tara in care am deschis cel mai recent sediu, o tara cu un potential mare.

De aceea am decis sa ne facem cunoscuti si sa construim relatii solide in cadrul comunitatii de ecommerce. Subiectul comun la toate conferintele a fost AI si impactul acestei asupra comertului electronic. Cei mai mari jucatori in comertul electronic , cum ar fi Zalando, utilizeaza deja avatare 3D cu AI deja de ceva timp. Cu toate acestea, in regiunea noastra este un concept inca la inceput si care ofera avantaje uimitoare.

Indubitabil, magazinele electronice care si-ar dori conversii mai mari ar trebui sa analizeze conceptul de AI si automatizare. Datorita acestor solutii interesante, magazinele electronice pot scurta calatoria clientilor.

Atunci cand clientul dvs. nu are suficient timp pentru a rasfoi oferta, un asistent AI poate fi chiar ajutorul care ii poate accelera calatoria si luarea deciziei. Daca il completati cu personalizare pe site-ul dvs., oferiti continut interesant, inclusiv fotografii si vioclipuri, timpul petrecut in magazinul dvs electronic va fi mai lung, ceea ce duce la conversii mai mari. Conversii mai mari inseamna cresterea cifrei de afaceri si a loialitatii fata de brand.