Publicat

Filosofia magazinului online ZOOT este oferta originală de 300 de branduri care conțin 300.000 de piese de modă stilate, cu intenția de oferi clienților săi sentimental de fericire.

În plus față de magazinul online, această ofertă vine și cu revista proprie ZOOT care conține cele mai noi trenduri și informații din lumea modei și deasemenea aduce inspirație prin blogurile proprii

Scopul campaniei a fost de a oferi fericire clienților online noi sub forma unui voucher în valoare de 10 EUR pentru achiziții online pe www.zoot.sk. Ca și instrument de comunicare a fost ales un voucher de reducere exclusiv pentru a prezenta sosirea sezonului de primăvară cu modele de trenci stilate cu sloganul „trenci în care fiecare femeie primește complimente în fiecare zi“. Campania a fost orientată pentru promovarea vânzărilor magazinului online cu o valabilitate de 2 luni.

Al doilea scop al campaniei a fost de a extinde gradul de conștientizare a Punctelor de livrare a fericirii, care sunt în Slovacia într-un număr de 11 și oferă clienților posibilitatea de a încerca produsele comandate și de a plăti doar cele dorite.

Interesant si inspirant.

balik_voucher_700x335