Sfaturi pentru o strategie de cupoane de succes
1. Valoare atractivă a reducerii
Dacă doriți ca această campanie să fie de succes, trebuie să adaptați valoarea reducerii. La politica de prețuri agresivă reacționează toată lumea, fără a face distincție în funcție de venit, sex sau alte aspecte. Cu toate că o reducere de -5% nu reprezintă o valoare foarte interesantă, diferite studii arată că reducere funcțională începe deja la o valoare de -10%. Reducere de peste -15% este pentru clienții online interesantă, dar studiile arată că așteptările clienților sunt o reducere între -20% și -35%. Pentru fiecare segment de produse, este desigur diferit. Pentru stabilirea reducerii de motivare, este desigur necesar să se ia în considerare și modelul comercial și marja, ce poate fi oferită clientului. La propunerea campaniei de cupoane pentru clienți noi, trebuie avut în vedere că este vorba de o comunicare de achiziție și dobândire, ce are scopul de a motiva clineții să cumpere la voi pentru prima oară.
2. Oferiți clienților mai multe variante de alegere
Magazinul vostru online oferă mai multe produse sau servicii? Oferiți clienților mai multe cupoane și vouchere de reduceri. În afara faptului, că puteți administra mai bine valoarea reducerii pentru fiecare categorie sau produs în parte, astfel obțineți mai multe reacții pozitive pentru magazinul vostru online. Puteți astfel să măsurați succesul fiecărui cod de reducere separat și să adaptați oferta voastră.
3. Cupoanele de reduceri nu trebuie să fie doar despre reducere
Valoarea marjei este deja oricum mică și nu doriți să o reduceți și mai mult? Cupoanele de reduceri nu trebui să fie doar despre reducere. Oferiți clienților prin intermediul coudlui de reducere de exemplu livrare gratuită sau un cadou. O variantă eficientă este combinația dintre reducere și livrare gratuită. Dacă oferiți clientului reducere – x % pentru tot + livrare gratuită la cumpărături peste o anumită sumă, nu doar vă creșteți numărul de conversii, dar și valoarea medie a comenzii din coșul de cumpărături va crește.
4. Obligația de menține prețul aici nu este valabilă
Doriți să aveți succes în bătălia de a obține clienții în fața concurenței, dar furnizorul sau producătorul vă obligă să mențineți prețul de retail stabilit? Clientul astfel nu poate decide de unde să facă cumpărăturile și de obicei alege magazinele online cele mai mari. Codul de reducere este atunci singura variantă de a atrage clientul la magazinul vostru online, este deajuns un marketing eficient pe partalul de cupoane, pentru ca clienții să fie informați despre voi. Un truc eficient este și dacă specificați valoarea reducerii în denumirea produsului. Furnizorii din report verifică doar menținerea și respectarea prețului. Clientului îi atrage atenția deja valoarea reducerii din denumire.
5. Codul vostru de cupon nu trebuie să rămână doar într-un singur canal de comunicare
Nu puteți plasa codul de reducere într-o revistă și se așteaptă să rămână numai în acest mediu. Este un fact, că codurile de cupoane ajung, și asta mai ales prin canale media sociale sau alte forme, la alte locații și la alți clienți. Dacă doriți să rămână codul acest cod de reducere doar într-un singur canal de comunicare, oferiți coduri dinamice unicate pentru o singură folosire. La cupoane tipărite veți fi putea măsura astfel eficient succesul acestora. La campanii online obțineți astfel o cantitate mare de adrese de email în baza voastră de date, care le puteți folosi ulterior la remarketing prin intermediul newsletterelor.