Publicat

Este adevărat, că marketingul promoțional și de cupoane necesită o strategie complexă și îngrijire sporită a tehnicilor folosite, pentru a fi îndeplinite scopurile.

Cu toate acestea, portalurile pot oferi o modalitate eficientă de a crește gradul de conștientizare a mărcii și vânzările în sine. Aceste site-uri au mare acces la baze de date de utilizatori, care vă pot ajuta la obținerea de clienți noi, conștientizarea mărcii și loialității clienților. Dacă vă decideți să colavorați cu portaluri promoționale și de cupoane, mai jos puteți găsi căteva propuneri , care vă pot ajuta la o colaborare eficientă.

 

Cum să folosiți portarurile de cupoane cel mai eficient?

1. Administrarea activă a relațiilor

Metoda cea mai buna de a folosi portalul de cupoane este de a colabora cu atenție cu partea opusă – portalul de cupoane pentru crearea strategiei pe măsura fiecăreia mărci. Asta Vă oferă posibilitatea să efectuați decizii corecte, să optimalizați campaniile și să asigurați măsurabilitatea acestora pentru administrarea scopurilor stabilite. Dacă nu aveți timp și resursele necesare pentru a pune la dispoziție informațiile actualizate, nu ar trebuie să aveți așteptări de rezultate semnificative.

 

2. Alegerea atentă a partenerilor

Nu trebuie să colaborați cu sute de portaluri promoționale și de cupoane pentru a obține rezultatul dorit. Alegerea corectă și selectarea partenerilor va asigura, că nu veți face investițiile incorect și nu veți pierde efortul de marketing. Evaluarea tuturor portalurilor este practic imposibilă. Din acest motiv, este esențial să colaborați cu parteneri, care dețin manageri creativi orientați către atingerea rezultatelor.

3. Asigurarea armoniei

Managerii ar trebui să fie conștienți de ceea ce este permis pe portarurile de cupoane. De multe ori vă puteți întălni achiziția de mărci comerciale ca și cuvinte cheie pe Google AdWords, propagarea de oferte expirate, propagarea de oferte inexistente și tactici forțate pentru clic-uri. Un mod eficient de a urmări activ portalurile de cupoane este verificarea paginilor a celor mai importanți parteneri o dată pe săptămână, pentru a se asigura cu totul este corect.

 

4. Setarea remunerației în funcție de preț

Din ce în ce mai des, retailerii încearcă să adapteze proviziile la valoarea activităților promovate și pentru clienți. De exemplu, clientul care a venit pe baza newsletter-ului trimis de portalul de cupoane este cel mai probabil mai valoros decăt un client care a venit pe baza căutării mărcii comerciale și a fost deja în coșul de cumpărături. Dacă doriți să creați o relație de succes cu portalul de cupoane, setați structura proviziilor de recompensare pentru partenerii voștri pentru campanii, care sunt valoroase și evitați să platiți cele contraproductive. Strategia voastră de cupoane și vouchere ar trebui concentrată pe partea de sus a pâlniei, pentru obținerea repetată a clienților și pentru a preveni clienții să părăsească coșul de cumpărături înainte de finalizare.

 

5. Concentrarea asupra ofertelor și locațiile acestora

Odata ce ați ales partenerii voștri, puteți să vă concentrați asupra dezvoltării relațiilor cu fiecare portal individual în parte și să folosiți toate programele oferite (rețele sociale, emailuri, category placement, …).

 

6. Urmărirea rezultatelot

Este important să se utilizeze o platformă de urmărire care vă va permite să obțineți o imagine cuprinzătoare asupra faptului, de unde vin clienții. Atribuirea corectă va arată, care activități asociate sunt mai incrementale și care vă diminuează marjele. Monitorizarea și analiza drumului clienților în inervale regulate va ajuta să ințelegeți ce vă crește valoarea medie a comenzilor și îmbunătățește atingerea obiectivelor.

 

7. Păstrați toate informațiile actuale

Ar putea părea evident, dar este important să păstrați toate ofertele actualizate. Asigurați-vă, că activ adăugați și eliminați cupoaneșe și ofertele, astfel încăt să împiedicați pierderea clienților care nu au putut folosi oferta, care a expirat. Încercați mai multe variante de oferta, să vedeți cum se comportă piața. Mulți comercianți preferă ofertele care atrag clienții noi sau cresc valoarea medie a comenzii.