Publicat

Cu toate acestea, campaniile PACHET PLUS în care materialele promoționale sunt distribuite prin intermediul rețelei special formate din magazinele online partenere, sub formă de inserări în colete, nu se concentrează exclusiv pe modă, încălțăminte și produse cosmetice.

Acest canal de marketing poate fi utilizat eficient de către site-uri online din diferite domenii. Cel mai bun exemplu în acest sens este actuala colaborarea a filialei din Polonia PACHET PLUS și Booking.com.

booking2

Booking.com oferă de peste 23 de ani o bază de date cu hoteluri și apartamente pentru înnoptat, care se află în constantă creștere. De asemenea, clienții beneficiază de rezervări de zbor, închirieri de autoturisme și transferuri la aeroport. În prezent, compania are filiale în 70 de țări, iar site-ul lor online este adaptat în peste 43 de limbi, ceea ce dovedește, fără îndoială, succesul său internațional.

Cu toate acestea, poziția globală a companiei nu este un motiv pentru a opri activitățile de marketing. Dimpotrivă, ele trebuie planificate și repetate cu succes. În aprilie 2019, Booking.com a început o colaborare cu filiala PACHET PLUS din Polonia pentru a crea o campanie de atragere de noi clienți și de conștientizarea mărcii. A fost distribuit un cupon cu o formă atractivă de promovare de înapoierea banilor. Clienții care au rezervat cazare pe Booking.com folosind un link special au obținut după finalizarea șederii până la 100 PLN sau rambursarea banilor.

 

booking1b

Rezultatele acestei campanii au fost unele extrem de pozitive și de aceea s-a decis o nouă colaborarea printr-o altă campanie promoțională, nu numai în Polonia, ci și în Republica Cehă. Suntem convinși că această nouă colaborare între PACHET PLUS și Booking.com va fi una de succes!