Mulțumiți clientului pentru cumpărăturile efectuate și dezvoltați loialitatea lui

Menținerea clienților existenți este semnificativ mai ieftină pentru majoritatea firmelor decât obținerea de clienți noi. Acesta este exact motivul pentru care gestionarea și construirea relațiilor cu clienții, precum și găsirea unor modalități de a anticipa așteptările lor la fiecare altă achiziție este esențială. Modalitățile sunt multe și noi vă oferim una, prin care transformați comunicarea în modalitate de reactivare a clienților. lenka01

Pentru partenerii noștri din rețeaua PACHET PLUS, aducem un nou produs – PACHET PLUS LOYALITY sub forma unui program de loialitate pentru magazine online, care reprezintă:

  • plic pentru exprimarea mulțumirii pentru cumpărăturile efectuate în magazinul vostru online
  • conținut grafic propriu pentru prezentarea brandului
  • posibilitatea de a insera în plic orice fel de beneficii sau materiale promoționale proprii (factura, cupon, material promoțional, …)

blog-dakujeme

88% dintre companiile care își construiesc o relație cu clienții sunt mai profitabile decât concurența. Nu trebuie uitat faptul, că o referință bună este ceva ce nu poate fi cumpărat și un client satisfăcut nu se gândește să plece la concurență, având astfel posibilitatea să i se vândă alte produse sau servicii, dar mai ales poate aduce societății alți clienți potențiali.

Sunteți interesați de implementarea PACHET PLUS LOYALITY în sistemul de vostru de comunicare de marketing? Pentru orice întrebări ne puteți contacta la numărul de telefon: 0730 553 544, sau prin e-mail la: info@pachetplus.ro, cu mare plăcere Vă putem propune un concept concret de campanie de promovare. Mai multe informații puteți găsi pe www.pachetplus.ro

De ce să construim o relație cu clienții?

Inserările în colete pot fi un instrument rentabil și versatil pentru construirea relațiilor cu clienții. Aceste relații pot contribui la creșterea vânzărilor, valorii medii a comenzilor și a rentabilității. Luați în considerare faptul, că pentru fiecare pachet pe care îl trimiteți, experiența clientului cu marca dvs. poate fi după cum urmează:

a) nu îndeplinește așteptările

b) îndeplinește așteptările

c) depășește așteptările

Există multe motive, unele din afara puterii voastre, din cauza cărora așteptările clientului nu vor fi îndeplinite. Dar dacă există posibilitatea să oferiți clientului o valoare adăugată, o sa vă ajute sa vă distingeți de concurență și în același timp să depășiți așteptările clientului în mod repetat la fiecare achiziție.

Inserările în colete sunt ieftine și pot avea o rentabilitate mare. O inserare corectă poate crește loialitatea pri faptul că, clientul se va simți special. Inserările determină clientului sentimentul, că este important și îi va oferi motivul să împărtășească această experiență. Acest instrument poate părea simplu, trebuie doar să introduceți un material promoțional sau un cupon în colet ori de câte ori trimiteți o comandă. Cu toate acestea, există multe opțiuni pe care le puteți utiliza pentru a obține încredere clientului și pentru a depăși așteptările lui.

Cele mai populare inserări:

  1. Cupoane de reducere / oferte

E ste unul dintre cele mai populare tipuri de materiale inserate. Desigur, voucherele pot fi trimise și prin e-mail sau prin SMS, dar prin trimiterea unui cupon cu o reducere sau cu un credit pentru următoarea comandă direct în pachet, veți fi asigurat că, clientul va primi oferta dvs. și în același timp, îi va oferi un beneficiu tangibil.

blog-marionnaud

  1. Sampling

Mostrele pot supraevalua comanda clientului dvs. din mai multe motive:

  1. În funcție de produsele pe care le vindeți, puteți oferi clienților dvs. mostre gratuite de probă și le puteți obține în mod gratuit de la furnizorii dvs.
  2. Clientul va primi un cadou de la dvs. pe care nu l-a așteptat în pachet.
  3. Mostrele de produse oferă o modalitate excelentă de a prezenta un nou produs clienților sau o nouă linie de produse pe care nu le cunosc.

balikplus_blog_obr(1)

  1. Cadouri la comenzi

La fel ca și mostrele, și cadourile la comenzi pot surprinde într-un mod plăcut pe clienții voștri, fără ca aceștia să aibă sentimentul că încercați să le vindeți alte produse. Cadoul nu trebuie să fie unul costisitor. Deoarece clientul nu se așteaptă, majoritatea vor fi plăcut surprinși de o astfel de surpriză.

lenka02

  1. Pliante de mulțumire

Cea mai simplă, cea mai ieftină și cea mai personalizată inserare pe care o puteți oferi clientului dvs. ca parte a pachetului dorit este o mulțumire. Un pliant simplu poate fi un adevărat gest care o să vă ajute să vă construiți loialitatea, mai ales la primul contact cu clientul.

balik_sk_bez-loga

  1. Recenzia produsului / Partajarea pe rețelele sociale

Deoarece coletul livrat în mare parte reprezintă pentru majoritatea clientilor sfârșitul achiziției, un material de publicitate inserat poate fi o modalitate ideală pentru a cere o părere sau partajarea experienței pe rețelele de socializare.
lenka03

Ce poate fi rezumat din acest articol într-un mesaj scurt? Cadourile mici, aparent fără valoare, combinate cu un mesaj personalizat, îi fac pe clienți să se simtă speciali și îi determină să folosească beneficiul primit. Este o lege a reciprocității și un puternic declanșator psihologic care funcționează în viața de zi cu zi.