Publicat

La sfârșitul lunii septembrie a avut loc cel de-al 18-lea an al conferinței CJU ( Customer Journey University ), care aduce anual cele mai interesante știri din lumea “industriei online”.

Acestea printre altele, analizează și comportamentul consumatorului. Echipa de analiști și lucrători din cadrul Google, Kieran Cambell și Andrew Ricker și-au împărtășit cele mai recente cunoștiințe din lumea marketingului online, unui număr de peste 1000 de specialiști din lumea online. Studiu de caz cu denumirea “Dezvoltarea consumatorului digital: Dezvăluirea valorii reale a voucherelor și codurilor” acesta a durat 6 luni și aduce rezultate interesante: Voucherele, ca și parte a strategiei de afiliere aduc micilor comercianți beneficii pe termen scurt sau lung.

“Cupoanele reprezintă o parte esențială a traiectoriei cumpărăturilor de consum și sunt așteptate să fie folosite de peste jumătate din populație în viitorul apropiat”, a declarat Kieran Campbell. Analistul s-a bazat pe predicția eMarketer, care prevede că în 2021, cupoanele online vor fi folosite de până la 55% dintre americani.

 

Strategia cupoanelor

Întrebarea cheie la care au căutat un răspuns, conform lui Rieker a fost, dacă strategia cupoanelor conduce la o vânzare mai mare a produselor și serviciilor sau nu are niciun impact asupra achiziției. Constatarea este următoarea: “Cazurile în care clientul se află în stadiul de cumpărare și apoi întrerupe achiziția pentru a găsi un voucher de reducere reprezintă aproximativ 6% din cazuri. Acești oameni își încep cumpărăturile căutând magazinele și apoi caută o reducere “, a spus Rieker. “Dar am constatat faptul că, până la 94% din achiziții sunt determinate de voucherele de reducere din reclame. ”

Un alt obiectiv al studiului a fost cel de a înțelege dacă strategia cupoanelor, crește probabilitatea de cumpărare. “În cadrul societății Google, știm mai bine decât oricine altcineva că, publicitatea și marketingul trebuie să se oglindească în rezultatele companiei.” Prin urmare, analiștii comScore au comparat două grupuri de persoane. În prima grupă erau persoane care au la îndemână cupoanele, iar în cealaltă grupă, din contră, erau persoane care nu au acces la cupoane. Cercetând, am constatat faptul că, participanții primului grup tind să cumpere de 2x ori mai mult.

Influența voucherelului asupra mărcii

Compania de conducere analitică comScore a fost, de asemenea, implicată în cercetare și a reușit să o extindă în continuare cu cunoștiințe suplimentare. Compania a primit sarcina de-a analiza modul în care strategia cupoanelor interferează cu comportamentul de cumpărare a consumatorului și modul în care cupoanele afectează loialitatea mărcii. “Am constatat că datorită cupoanelor există mai multă loialitate față de marcă”, a spus Rieker.

“Oamenii expuși la cupoane de reducere caută din ce în ce mai des cupoane și, în mod interesant, se întorc din ce în ce mai des să facă cumpărături în magazine, unde au mai cumpărat cu ele și au economisit. Am constatat că utilizatorii de cupoane au generat 5% mai multe profituri “, a declarat Cambell, adăugând că, ” voucherele de reducere au o influență mult mai mare decât ne-am gândit vreodată “.” În era de astăzi comercianții pot asigura loialitatea clienților săi datorită cupoanelor de reducere,” a încheiat el.

Sursa: junction.cj.co