Schimbarea de sezon a garderobei este tema pe care UrbanStore s. r. o. o abordează în campania de toamnă 2018. Cu scopul de a atrage clienți noi, de a crește conștientizarea mărcii și de a consolida poziția brandului UrbanStore printre magazinele online de modă a fost inclus un voucher exclusiv.
Prin intermediul rețelei BALÍK PLUS, ne adresăm activ clienților online în peste 1.500 de magazine online partenere pe piețele din Cehia și Slovacia. Voucherul exclusiv este inserat într-un număr de peste 80 000 de pachete, pentru cumpărături online mai avantajoase, cu o reducere de 4 € / 100Kč la întregul sortiment al magazinului online.
Perioada de start a campaniei de distribuție a voucherului în pachete a fost alesă tocmai perioada schimbării sezoniere a garderobei, atunci când îmbrăcămintea de vară este înlocuită cu îmbrăcămintea și încălțămintea de toamnă-iarnă și în care se preconizează „cumpărături mai mari“ tocmai din segementul modă – îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. Valabilitatea voucherului – până la sfârșitul anului – vă permite să folosiți voucherul și la cumpărarea cadourilor de Crăciun, acum depinde doar de decizia clientului în privința alegerii magazinului online, unde își va face cumpărăturile.
Tocmai printr-o segementare corectă, voucherul se adresează clienților în funcție de VÂRSTĂ și SEX, precum și în funcție de preferințe dintre categoria de MODĂ sau categoria de FRUMUSEȚE ȘI STIL DE VIAȚĂ, care aparțin celor mai puternice segmente și cu o recuperare a investițiilor avantajoasă în această perioadă.
Forma tipărită a activităților de achiziție aleasă, este doar unul dintre canalele strategiei generale de marketing a UrbanStore, care va contribui la atragerea de noi clienți și la o colaborare eficientă și pe termen lung cu noi.