Publicat

Stoklasa aduce inspirații de sezon oamenilor creativi, precum și idei creative pentru locuință.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și a magazinelor online partenere din Slovacia, Ungaria și Polonia se adresează activ unui număr de peste 250 000 de clienți activi online. Ediția de primăvară a Catalogului Bonus Offline – Ladies 2019, din cadrul căruia voucherul Stoklasa face parte, oferă o reducere avantajoasă la cumpărarea accesoriilor creative, mărgelelor, textilelor, decorațiunilor și a altor produse creative în magazinul online www.stoklasa.hu. 

Anul trecut, Stoklasa a realizat o campanie de toamnă prin intermediul rețelei PACHET PLUS, oferind spațiu pentru achiziționarea cadourilor de Crăciun potrivite. Cu această campanie de primăvară dorește să abordeze viitoarele mirese oferindu-le o mulțime de accesorii și decorațiuni, nu numai în culoarea tradiționalului alb, ci și în culoarea mystic violet în diferitele sale nuanțe.

Datorită segmentării corespunzătoare, voucherul se adresează clienților în funcție de VÂRSTĂ și GEN, precum și în funcție de preferințele categoriei  MODĂ sau a categoriei  FRUMUSEȚE ȘI STIL DE VIAȚĂ, care este unul dintre cele mai puternice segmente și cu o returnare a investiției interesantă în această perioadă.

Forma tipărită a activității de achiziție este doar unul dintre canalele strategiei globale de marketing a companiei Stoklasa, care va contribui la obținerea de clienți noi și la consolidarea poziției strategice pe piață nu numai în Cehia, ci și în Slovacia, Ungaria și Polonia.