Publicat

Din punctul de vedere al clientului, sunt o ofertă interesantă, iar din punctul de vedere al companiei, o formă ideală de promovare și de-a obține noi clienți.

PACHET PLUS oferă magazinelor online posibilitatea de a crea campanii în care voucherele de reducere create special sunt inserate în pachetele expediate într-o rețea de magazine online partenere, astfel permițându-le să ajungă la clienți noi, care sunt potențial interesați de produse și de oferta comercială a voucherului.

BP_voucher_p&c_1

 

Serviciul specificat este destinat atât marilor companii internaționale, cât și companiilor mai mici. În perioada 14 mai – 9 iunie 2019, filiala din Polonia PACHET PLUS a lansat o nouă campanie de promovare în colaboarea cu brandul internațional Peek&Cloppenburg. Începând cu anul 1990, acest brand se poate lăudă cu cele mai bune vânzări și concepte de marketing din domeniul modei și care sunt orientate spre versatilitate. Cu o lume în continuă schimbare, oferă clienților săi combinația perfectă de activități pentru susținerea vânzărilor online și offline.

Voucherul de reducere Peek&Cloppenburg distribuit în Polonia oferă clienților potențiali o reducere de 12% la cumpărături de peste 250PLN fie în magazinul online  www.peek-cloppenburg.pl precum și offline în magazinele fizice. Eficiența voucherului a fost susținută de alte două cupoane perforate pe care destinatarul le-ar putea putea oferi cunoscuților și prietenilor săi.

BP_voucher_p&c_2

Succesul campaniei depinde de mai mulți factori, de la adresarea către publicul țintă, până la distribuirea voucherelor de reducere în rețea și în afara acesteia. În general, tocmai această formă de partajare – de dăruire a voucherului de reducere – în sondajele generale de marketing crește atingerea publicului țintă cu până la 18%. Credem că acest lucru se va reflecta și în campania Peek&Clopenburg, iar obținerea unui rezultat bun va aduce o nouă colaboare.