Publicat

Pack4you – Interviu cu Fondatorul, Branislav Lipan

Oricine s-a ocupat vreodată de fulfillment pentru o afacere știe cât de solicitant poate fi acest proces, atât din punct de vedere financiar, cât și al timpului. Pack4you este o companie fondată pentru a aduce o abordare personală clienților în serviciile de fulfillment. Pack4you își propune să ofere flexibilitate, tehnologii inovatoare și proceduri care să ajute atât e-shopurile deja consacrate, cât și cele noi, să își ducă afacerea la nivelul următor.

Am discutat cu fondatorul, domnul Lipan, pentru a afla mai multe despre cum funcționează Pack4you și cum poate ajuta e-shopurile să atingă eficiența în fulfillment.

– Pack4you ajută e-shopurile cu depozitarea și fulfillment-ul astfel încât acestea să funcționeze mai eficient și mai rentabil. Ne puteți spune cum a apărut ideea de a crea Pack4you?

– Da, bineînțeles. Am consolidat spațiile de depozitare pentru două companii în care sunt partener – un e-shop de drogherie și o companie de distribuție a materialelor publicitare. Aveam suficient spațiu de depozitare disponibil, iar muncitorii noștri aveau capacitate suplimentară. Și astfel a apărut ideea de a începe o companie de fulfillment care să ofere e-shopurilor mici și mijlocii posibilitatea de a se elibera de procesele solicitante de primire, depozitare și procesare a comenzilor. Clienții noștri au crescut treptat, spațiul s-a umplut și am realizat că munca noastră avea sens.

 

– Pack4you are propriul software care simplifică sincronizarea e-shopurilor și importarea produselor din e-shopurile clienților în sistemul vostru. Spuneți-ne cum este acest sistem inovator și diferit față de alte companii de fulfillment?

– Software-ul este important în munca noastră și ajută la conectarea fișelor de stoc, a comenzilor și a altor informații valoroase. Pentru noi, este mai important ca automatizarea să nu transforme clienții în numere. Punctul nostru forte este disponibilitatea de a comunica, de a sfătui clienții noștri și de a fi întotdeauna disponibili pentru ei. În lumea de azi a tichetelor și formularelor, dorim să rămânem personali și dorim ca și clienții să știe că pot să ne sune, să ne scrie un e-mail și vom răspunde și rezolva cererea lor.

 

– Să presupunem că sunt proprietarul unui mic e-shop și am nevoie de ajutor pentru a reduce costurile de depozitare și logistică. Ce poate face Pack4you pentru clienții săi și cât de semnificativ puteți reduce și eficientiza aceste activități, altfel costisitoare, pentru proprietarii de e-shopuri?

– Să ai grijă de un depozit și de muncitori este o chestiune destul de costisitoare. Chiria, echipamentele, personalul, asigurarea, responsabilitatea pentru operațiuni și alte costuri trebuie luate în considerare cu atenție de fiecare proprietar de e-shop. Ar trebui să compare aceste costuri cu calculul pe care îl putem pregăti pentru ei după o consultare și o demonstrație a modului în care funcționează la Pack4you. Pe baza acestuia, pot lua o decizie responsabilă. Dacă un mic proprietar de e-shop își împachetează singur marfa și o depozitează în propria casă, în timp, în loc să își îmbunătățească e-shop-ul, s-ar putea trezi că se ocupă de cumpărarea de cutii, materiale de umplere, ducerea pachetelor la poștă și împachetarea constantă. Dacă își cuantifică timpul printr-un salariu orar și îl includ în costuri, comparația aproape întotdeauna ne favorizează pe noi. Economiile pentru micii proprietari de e-shop-uri sunt în jur de 30% din costuri.

 

– Multe e-shopuri astăzi nu se concentrează doar pe o singură piață locală. E-shopurile încearcă să se extindă în alte țări, ceea ce, desigur, înseamnă o creștere a costurilor de curierat, depozitare etc. Cum puteți ajuta e-shopurile care operează pe diferite piețe sau care plănuiesc să se extindă?

– Putem reduce semnificativ costurile de livrare ale pachetelor pentru aceste e-shopuri – în țările vecine și țările UE, aceasta înseamnă adesea economisirea a zeci de procente, costurile de livrare fiind adesea cea mai mare componentă a costului total de ambalare și livrare a unei comenzi. Putem livra în țările vecine într-un program D+1 la prețuri favorabile și colaborăm doar cu companii de curierat profesioniste.

 

– Conform site-ului vostru, asistați campaniile de crowdfunding pentru e-shopuri. Puteți explica cum funcționează acest model de cooperare pentru e-shopurile start-up?

– Un număr mare de clienți de-ai noștri sunt companii care au demarat datorită crowdfunding-ului, precum și noi antreprenori în sectorul e-commerce. Ne străduim să recomandăm condiții favorabile acestor antreprenori, să îi ajutăm să aleagă furnizori pentru soluțiile e-shopurilor și să le oferim know-how-ul nostru sub formă de consultanță gratuită. Interesul nostru este de a-i ajuta pe clienții noștri să se descurce bine, să-și dezvolte afacerea și activitățile, ceea ce, la rândul său, ne aduce un volum crescut de muncă.

 

– Site-ul vostru include, de asemenea, o listă de prețuri pentru serviciile voastre, care ajută proprietarii de e-shopuri să vadă cu ușurință cât îi vor costa serviciile voastre. Oferiți servicii speciale/reduceri pentru e-shopurile mai mari?

– Da, bineînțeles, evaluăm fiecare client în mod individual atunci când stabilim prețurile. Îi invităm să ne viziteze, le prezentăm sistemul de funcționare și le trecem în revistă nevoile, fie ele generale sau specifice. Unii clienți doresc să folosească propria lor bandă adezivă pentru pachete; alții doresc ambalaje speciale și precis definite. Ne străduim să înțelegem ce are nevoie clientul, să discutăm ce putem realiza și, dacă găsim un teren comun, oferim clientului o listă de prețuri pentru servicii cu potențiale reduceri bazate pe volum, complexitatea cerințelor și alte specificități.

Dacă doriți să aflați mai multe despre serviciile de fulfillment de la Pack4you, nu ezitați să ne contactați prin telefon sau e-mail.