Publicat

În afară de gamă variată de mobilier și accesorii pentru locuință, oferă și diverse trucuri, sfaturi și tendințe pentru amenjarea locuinției în funcție de sezon.

Prin intermediul rețelei PACHET PLUS și al magazinelor online partenere din Slovacia și Cehia, Mobelix se adresează în mod activ cumpărătorilor online prin campanii anuale de peste 3 ani. Pe parcursul anului este inserat în peste 500.000 de pachete în Slovacia și aproximativ 750.000 pachete în Cehia,  un voucher de reducere exclusiv Mobelix pentru cumpărături online mai avantajoase, ce conține o reducere de până la 20% la gama completă a magazinului online.

Tocmai datorită segmentării potrivite, voucherul se adresează mai ales Femeilor de toate vârstele, concentrându-se pe cele mai puternice segmente, cum ar fi categoriile MODĂ sau FRUMUSEȚE ȘI  LIFESTYLE, LOCUNIȚĂ ȘI FAMILIE.

Acest tip de publicitate tipărită este doar unul dintre canalele strategiei generale de marketing ale societății MOBELIX, care contribuie foarte pozitiv nu doar la obținirea de clienți noi și la promovarea ofertelor speciale, ci și la consolidarea poziției de lider pe piață, nu numai în Slovacia, Cehia, Ungaria, ci și în țara de proveniență Austria.